| کد خبر: 238169 |

◄ پروازهای هفتگی کیش- مسقط مجدد برقرار شد

برای نخستین بار در تاریخ هوانوردی کشورمان، مسافرین و گردشگران خارجی از طریق جزیره کیش به سایر نقاط کشور ترانزیت هوایی می‌شوند.

تین نیوز

معاون بازرگانی هواپیمایی کیش از برقراری مجدد پروازهای هفتگی کیش- مسقط (عمان) با کاهش شیوع کرونا خبر داد و گفت: برای نخستین بار در تاریخ هوانوردی کشورمان، مسافرین و گردشگران خارجی از طریق جزیره کیش به سایر نقاط کشور ترانزیت هوایی می‌شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت هواپیمایی کیش، «عادل نورعلی» افزود: با توجه به بررسی‌های چند ماهه و شناخت نیاز کشور و با هدف ارزآوری و رونق کسب و کارها و با توجه به علاقه‌مندی گردشگران خارجی به دیدنی‌های تاریخی و تفریحی جزیره کیش و کشورمان و از سوی دیگر آغاز صدور ویزای توریستی ایران، بنا شد تا طرحی جامع در این راستا چیده شود تا هم جنوب به شمال ایران به‌صورت هوایی وصل شود و هم توسعه گردشگری و جذب توریست خارجی رونق هر چه بیشتر پیدا کند.

نورعلی ادامه داد: همزمان با پایان پیک پنجم کرونا و آغاز صدور ویزای توریستی، پروژه "اتصال خلیج همیشه فارس به دریای خزر" وارد فاز عملیاتی شد تا برای نخستین بار در تاریخ هوانوردی کشورمان، مسافرین و گردشگران خارجی از طریق جزیره کیش به سوی سرزمین اصلی ترانزیت هوایی شوند.

معاونت بازرگانی هواپیمایی کیش تاکید کرد: با طرح پروژه "اتصال خلیج همیشه فارس به دریای خزر" مسافرین و گردشگران کشورهای امارات، قطر، کویت و عمان با پروازهای هواپیمایی کیش به جزیره کیش سفر کرده و پس از بازدید از این جزیره به سوی سرزمین اصلی ترانزیت می‌شوند تا سفر خود در  ایران را ادامه دهند.

وی افزود: با برقراری پروازهای کیش - مسقط، این طرح افتتاح رسمی شد و در فازهای بعدی بزودی پروازهای بین‌المللی کیش به سوی کویت،  دبی و دوحه برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.