| کد خبر: 221802 |

خبر خوش برای مسافران پروازی

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سازمان هواپیمایی کشوری مکلف شد تا قیمت‌های بلیت هواپیما را به نرخ قبل از آبان ماه بازگرداند.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که سازمان هواپیمایی کشوری مکلف شد تا قیمت‌های بلیت هواپیما را به نرخ قبل از آبان ماه بازگرداند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی افزایش قیمت بلیت هواپیما بیان کرد: با توجه به افزایش غیر قانونی قیمت بلیت پروازهای داخلی امروز کمیسیون عمران چهارمین نشست خود را برگزار کرد. جلسه امروز با حضور متولیان امر از سازمان هواپیمایی کشوری، نمایندگان ایرلاین‌ها و نمایندگان دفاتر گردشگری تشکیل شد و بحث‌های کارشناسی در این زمینه صورت گرفت.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: مشخص شد که افزایش قیمت بلیت ایرلاین‌ها هیچ مجوزی ندارد و سازمان هواپیمایی کشوری مکلف شد تا با صدور حکمی قیمت‌ها را به قبل از آبان ماه بازگرداند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بناست افزایش قیمتی صورت بگیرد باید در شورای عالی هوانوردی با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان عضو نرخ گذاری جدید صورت گیرد. این بهانه قابل قبول نیست که به  دلیل افزایش نرخ ارز و یا مصوبه ستاد کرونا مبنی بر استفاده حداکثر ۶۰ درصد از ظرفیت پروازها قیمت بلیت هواپیما افزایش یابد.

یوسفی در پایان تاکید کرد: سازمان هواپیمای کشوری نیز قبلا اعلام کرده بود که افزایش قیمت بلیت هواپیما غیرقانونی است. در جلسه امروز نیز مصوب شد تا قیمت‌ها به نرخ قبل از آبان بازگردد و اگر بناست افزایش قیمتی صورت گیرد باید در جلسات کارشناسی و در شورای عالی هوانوردی باشد. کمیسیون عمران با جدیت این موضوع را دنبال خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.