| کد خبر: 205522 |

فولادمبارکه اصفهان، خط هوایی تاسیس می‌کند

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به وضعیت تولید و صادرات، طرح نورد گرم دو و روند مصرف آب از برنامه تاسیس خط هوایی اختصاصی با مرکزیت اصفهان خبر داد.

تین نیوز
مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به وضعیت تولید و صادرات، طرح نورد گرم دو و روند مصرف آب از برنامه تاسیس خط هوایی اختصاصی با مرکزیت اصفهان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از بورس پرس، حمیدرضا عظیمیان طی نشستی خبری در جمع خبرنگاران گفت: بیشتر استان‌ها دارای خط هوایی مخصوص به خود هستند و در سال‌های گذشته وزیر راه و شهرسازی، استاندار و نمایندگان اصفهان نیز درخواستی در این زمینه از رئیس‌جمهور داشتند که مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه این نیاز را با مسئولیت اجرایی و سرمایه‌گذاری در سال آینده اجرایی می‌کند. درخواست "فولاد" برای راه‌اندازی خط هوایی در اصفهان در سامانه سازمان هواپیمایی ثبت می‌شود و پس از تصویب این موضوع توسط شورای عالی هواپیمایی نسبت به تامین هواپیما و کارکنان خط هوایی اقدام می‌کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه اصفهان در تاسیس خط هوایی در ایران عقب‌ افتاده بود، تاکید کرد: هدف از تاسیس این خط هوایی، سودآوری و منافع مالی نیست بلکه کمک به توسعه زیربنایی استان است. فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولیدکننده ورق‌های فولادی در منطقه خاورمیانه و بزرگ‌ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در سال است، ارزش فعلی فولاد مبارکه ۸۴ هزار میلیارد تومان است و یک درصد از تولید ناخالص داخلی بخش صنعت مربوط به این شرکت است. همچنین ۸۰ درصد ساخت داخل را داریم که هزار کارخانه بصورت مستقیم و ۳ هزار کارخانه غیرمستقیم با آن در ارتباط هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.