| کد خبر: 205455 |

تاخیر ۸ ساعته پرواز تهران-مشهد و سرگردانی 150 مسافر در فرودگاه

در حالی پرواز تهران-مشهد هواپیمایی ایران‌ ایرتور باید ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح امروز انجام می‌شد که این پرواز پس از گذشت حدود ۸ ساعت انجام نشده است.

تین نیوز

در حالی پرواز تهران-مشهد هواپیمایی ایران‌ ایرتور باید ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح امروز انجام می‌شد که این پرواز پس از گذشت حدود ۸ ساعت انجام نشده است.

​به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، پرواز شماره 960 هواپیمایی ایران ایرتور از مقصد تهران به مبدا مشهد باید ساعت 7:30 دقیقه امروز صبح انجام می‌شد. این در حالی است که به گفته مسافران پرواز 960 تاکنون (14:45 دقیقه) این پرواز انجام نشده است.

 یکی از مسافران این پرواز گفت:‌ صبح امروز پس از دریافت کارت پرواز سوار هواپیما شدیم، اما اعلام شد که به دلیل نقص فنی پرواز با تاخیر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:‌پس از این اتفاق،‌کارت پرواز را از مسافران گرفتند و اعلام شد که بروید و یک ساعت دیگر برگردید.

وی اضافه کرد: پس از یک ساعت برگشتیم که متاسفانه مسئولان ایران ایرتور در فرودگاه مهرآباد برخوردهای ناشایستی با مسافران داشتند.

وی با اشاره به این‌که پس از حدود 8 ساعت به ما گفته‌اند تعدادی از مسافران را با پروواز جایگزین به مشهد منتقل خواهند کرد،‌گفت:‌این در حالی است که هواپیمای این پرواز نیز نقص فنی دارد.

مسافر پرواز شماره 960 هواپیمایی ایران ایرتور افزود: هر بار نسبت به تاخیر به وجود آمده و رفتار مسئولان ایران ایرتور اعتراض می‌کنیم تهدید می‌کنند که مسافران را به حراست معرفی خواهند کرد.

وی یادآور شد: طی 8 ساعت اخیر با پیگیری‌های فراوان ساعت 12:30 دقیقه یک وعده صبحانه (کره و مربا) به مسافران دادند، الان هم که نزدیک ساعت 15 هستیم و خبری از ناهار نیست.

وی همچنین از امضای شکایت‌نامه‌ای توسط تعدادی از مسافران پرواز تهران-مشهد ایران ایرتور برای دریافت خسارت تاخیر پرواز مذکور خبر داد.

هواپیمایی ایران ایرتور ,

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.