| کد خبر: 199290 |

◄ منظم‌ترین و بی‌نظم‌ترین ایرلاین‌ها در مردادماه معرفی شدند

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور یکی از بی‌نظم‌ترین ایرلاین‌های در مردادماه بود به طوری که 40 درصد پروازهایش با تأخیر انجام شد و هواپیمایی ساها با انجام به موقع 91 درصد پروازهایش خوش قول‌ترین ایرلاین بود.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور یکی از بی‌نظم‌ترین ایرلاین‌های در مردادماه بود به طوری که 40 درصد پروازهایش با تأخیر انجام شد و هواپیمایی ساها با انجام به موقع 91 درصد پروازهایش خوش قول‌ترین ایرلاین بود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری نشان می‌دهد که در مردادماه سال جاری 5 هزار و 225 پرواز از مبدأ فرودگاه مهرآباد توسط 16 شرکت هواپیمایی انجام گرفته است که از این تعداد سه هزار و 652 پرواز به موقع و هزار و 573 پرواز با تأخیر انجام شده است.

در مردادماه سال جاری شرکت هواپیمایی ماهان با 660 پرواز بیشترین تعداد پروازها را در میان سایر شرکت‌های هواپیمایی داشته این در حالی است که این ایرلاین با 198 پرواز بیشترین میزان پرواز تأخیر دار را به نام خود ثبت گرده است.

شرکت هواپیمایی هما با 651 پرواز در جایگاه دوم بیشترین تعداد پرواز انجام شده قرار گرفته که از این میان 469 پرواز آن به موقع و 182 پرواز آن با تاخیر انجام شده است.

در تیرماه شرکت هواپیمایی آسمان با 636 پرواز در جایگاه سوم بیشترین تعداد پروازهای انجام شده قرار گرفت که 491 پرواز آن به موقع و 145 پرواز آن با تأخیر انجام شده است.

شرکت هواپیمایی زاگرس با 557، کاسپین با 430، آتا با 423، ایرتور 395، قشم ایر 370، کیش ایر 225 و وارش 208 پرواز به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم از لحاظ بیشترین پرواز انجام شده قرارگرفته اند.

در این میان شرکت هواپیمایی پویا ایر با 54 پرواز کمترین میزان پرواز انجام شده را داشته که از این تعداد 7 پرواز آن با تأخیر انجام شده است. پس از آن سپهران با 90، ساها با 107، معراج 123، تابان 132 و کارون از 168 پرواز در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور یکی از بی‌نظم‌ترین ایرلاین‌های در مردادماه بود به طوری که 40 درصد پروازهایش با تاخیر انجام شد و پس از شرکت هواپیمایی قشم ایر و کاسپین با 37 درصد و هواپیمایی کارون، آتا و تابان با 35 درصد پروازهایشان با تأخیر انجام گرفته است.

شرکت هواپیمایی ساها منظم‌ترین ایرلاین در این ماه بود که 91 درصد پروازهایش به موقع شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.