| کد خبر: 178135 |

◄ تدابیر فرودگاه مهرآباد جهت آمادگی برای برقراری پروازهای ایمن زمستانی

با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و ضرورت اقدامات پیشگیرانه وآمادگی هرچه بیش‌تر فرودگاه مهرآباد در خصوص عملیات زمستانی اقدامات لازم برای آمادگی در برابر فصل سرما و برقراری ایمن پرواز ها انجام شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاهی به مسافران از اولویت‌های فرودگاه مهرآباد هست ازاین‌رو تدبیر لازم برای پیش‌بینی شرایط خاص در فصل زمستان اندیشیده شده و اقدامات لازم در این خصوص انجام‌گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد؛ میرسعید صفی‌نیا گفت: از ابتدای فصل پاییز ستاد عملیات زمستانی تشکیل گردیده که تاکنون دو جلسه با واحدها و ارگان‌ها و سازمان‌های خدمت رسان فرودگاهی و ستادی جهت بررسی مسائل و ارائه راهکارهای جدید برای مقابله با سرما و جلوگیری از تا خیرات پروازی به دلیل شرایط جوی و همچنین ارائه خدمات هر چه‌بهتر به مسافرین در زمستان تشکیل شده است.

وی ازجمله مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در خصوص آمادگی برای فصل زمستان به بررسی و رسیدگی به زیرساخت‌های نشست‌وبرخاست هواپیما، لکه‌گیری سطوح پروازی، تجهیز خودورهای عملیات زمستانی، لایروبی جداول و آبروها، جمع‌آوری برگ‌های درختان پاییزی و ابلاغ به شرکت‌های هواپیمایی در خصوص آمادگی برای اطلاع‌رسانی تاخیرات احتمالی به دلیل شرایط جوی و پاسخگویی به مسافران در این خصوص اشاره کرد و گفت: همه واحدهای فرودگاهی باید با نظارت کامل و آگاهی از وضعیت جوی و همچنین تجهیزات لازم به استقبال عملیات زمستانی بروند.

صفی‌نیا هم‌چنین از برگزاری مانور برف‌روبی خبر داد و گفت: در نظر داریم هر چه زودتر و در اولین فرصت قبل از آغاز فصل زمستان مانور برف‌روبی جهت آمادگی پرسنل عملیاتی و کنترل و اطمینان از تجهیزات و امکانات فرودگاهی و شناسایی احتمالی نقاط ضعف این عملیات برگزار نماییم تا با اطمینان کامل به استقبال فصل سرما برویم.

ایشان افزود: خوشبختانه امسال با خرید و تجهیز برخی خودروهای برف‌روبی و انجام اقدامات پیشگیرانه مشکلی برای آغاز فصل سرما و بارندگی نخواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم بیش‌ازپیش به مسافران و مراجعان فرودگاهی در فصل زمستان ارائه خدمات کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.