| کد خبر: 177901 |

◄ تشکیل کمیته تسهیلات زمستانی در فرودگاه مهرآباد

کمیته تسهیلات زمستانی در فرودگاه مهرآباد تشکیل شد.

تین نیوز

کمیته تسهیلات با محوریت عملیات زمستانی و برف روبی با هدف اتخاذ تدابیر لازم برای آمادگی در شرایط نامناسب جوی در فرودگاه مهرآباد تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد، این کمیته با حضور مدیرکل فرودگاه مهرآباد و مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و نمایندگان تمام عوامل فرودگاهی و ارگان‌های مستقر در فرودگاه مهرآباد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا نقاط قوت و ضعف تمام واحدهای فرودگاه مهرآباد در عملیات زمستانی سال گذشته بررسی شد و با ابلاغ  برنامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید فرودگاه ادامه یافت.

میرسعید صفی‌نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد از همدلی و تعامل تمام  واحدهای خدمت رسان در سال گذشته قدردانی کرد و گفت: بحران سال گذشته با تعامل و خدمت رسانی همه واحدهای فرودگاهی تبدیل به یک فرصت خدمت رسانی شد و امسال نیز امیدوارم با تدابیر بهتر وه مدلی بیشتر بتوانیم با کم‌ترین تاخیر و وقفه در خدمت رسانی انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: دستورالعمل اقدامات عملیاتی و مدیریتی برای ساماندهی، قانونمندی، هماهنگی و نهادینه شدن عملیات زمستانی جهت ارتقای سطح ایمنی فرودگاه در شرایط نامناسب جوی تدوین و ابلاغ شده است.

صفی‌نیا تاکید کرد: تکمیل تجهیزات زمستانی و ملزومات این عملیات برای ارایه خدمات بهتر فرودگاهی باید در دستور کار شرکت‌های هندلینگ کننده قرار گیرد و همچنین شرکت‌های هواپیمایی نیز قراردادهای لازم را برقرار کنند.

 وی گفت: امسال هشت ماشین و پنج تیغه برف‌روب را به امکانات و ماشین آلات زمستانی مهرآباد اضافه کرده‌ایم.

 در ادامه فرشید گلیج، مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیران بحران و پدافند غیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نیز بر لزوم آمادگی کامل اعضا برای زمستان امسال تاکید کرد و خواستار بهسازی تجهیزات برف‌روبی و تهیه امکانات لازم برای این فعالیت‌ها شد.

هفته آینده قرار است برای ارزیابی تعامل و همکاری تمام ارگان‌ها و واحدهای خدمت رسان عملیات زمستانی و ارزیابی تجهیزات این عملیات، مانور برف روبی در فرودگاه مهرآباد برگزار شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.