| کد خبر: 175906 |

◄ انجام پرواز همدان-تهران با 3 مسافر

مدیرکل فرودگاه همدان خبر داد: در شنبه (28 مهرماه) هفته جاری پرواز تهران-همدان-تهران در حالی انجام شد که در مسیر رفت 16 مسافر و در مسیر برگشت 3 مسافر داشت.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه همدان خبر داد: در شنبه (28 مهرماه) هفته جاری پرواز تهران-همدان-تهران در حالی انجام شد که در  مسیر رفت 16 مسافر و در مسیر برگشت 3 مسافر داشت.

سهراب گلوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت پروازهای هواپیماهای ATR ایران‌ایر از فرودگاه همدان، توضیح داد: در حال حاضر پروازهای ایران‌ایر در اغلب موارد به دلیل کمبود مسافر باطل است.

وی در ادامه ضمن تایید این مسئله که پروازهای هما از این فرودگاه هم‌چنان برقرار است، عنوان کرد: در شنبه (28 مهرماه) هفته جاری پرواز تهران-همدان-تهران در حالی انجام شد که در  مسیر رفت 16‌مسافر و در مسیر برگشت سه‌مسافر داشت.

او اظهار داشت: پروازها در مسیر تهران-همدان-تهران  با استقبال مسافران همراه نیست.

مدیرکل فرودگاه همدان خاطرنشان کرد: در این دو روز گذشته به دلیل نبود مسافر پرواز ایران‌ایر به همدان کنسل شده است.

او در پاسخ به این سؤال که به چه دلیلی ایران‌ایر در شرایط عدم استقبال مسافران هم‌چنان پروازهای خود را در این مسیر برقرار نگه داشته است، گفت: شرکت ایران‌ایر نمی‌خواهد این مسیر را از دست بدهد و از طرف دیگر درصورتی‌که بالای 15‌مسافر داشته باشد پرواز خود را انجام می‌دهد در غیرازاین صورت پرواز یک روز قبل با اطلاع‌رسانی به مسافران کنسل می‌شود.

طبق گفته وی، در حال حاضر نرخ بلیت هواپیما در این مسیر بالای 250‌هزار تومان است از همین‌رو مسافران ترجیح می‌دهند با خودرو شخصی به تهران سفر کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.