| کد خبر: 173881 |

◄ بررسی نرخ بلیط هواپیما در کمیسیون عمران

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از کاهش نرخ بلیت هواپیما در مهرماه خبر داد.

تین نیوز

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس از کاهش نرخ بلیت هواپیما در مهرماه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، سیداحسن علوی گفت: تخمین نرخ  بلیط دو میلیون و 500 هزار تومان تهران-نجف به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست و مسئولان سازمان هواپیمایی باید تدبیر ویژه‌ای برای کاهش نرخ و ارائه بلیط هواپیما در ایام اربعین بیاندیشند.

او افزود: مجلس به هیچ وجه افزایش حدود دو برابری قیمت بلیط هوایی اربعین را قبول ندارد و قطعا باید این نرخ و تمامی قیمت پروازهای هوایی مورد اصلاح قرار گیرد.

نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ بلیط هواپیما در مهرماه تعدیل خواهد شد؛ البته شرایط و مکانیزم کاهش نرخ بلیط باید مشخص و شفاف شود.

علوی در ادامه گفت: از این‌رو در نشست این هفته کمیسیون، مسئله افزایش نرخ بلیط به ویژه بلیط هواپیما در ایام اربعین با حضور مسئولان وزارت راه و سازمان هواپیمایی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

او افزود: مسئولان هواپیمایی اعلام می‌کنند که 55‌درصد از افزایش نرخ بلیط هواپیما به علت تلاطمات و مشکلات حوزه ارز است، اما به نظر نمایندگان مجلس، نوسانات حوزه ارز باوجود نقش اساسی، نباید عاملی برای افزایش چشمگیر نرخ بلیط هواپیما باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم اذعان داشت: اگر دولت تدبیری برای اختصاص ارز دولتی نیاندیشد، قطعا باید شاهد تلاطمات قیمت در بلیط هواپیما باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.