| کد خبر: 173690 |

◄ شما نظر دادید: مسافرت هوایی از سبد هزینه مردم حذف خواهد شد

طبق آمارها در سال 95 سهم حمل‌ونقل هوایی از جابه‌جایی مسافر 9 درصد بود و در سال 96 این رقم به 14.5 درصد افزایش یافته است،. در حالی در سال‌های اخیر شاهد افزایش سهم جابه‌جایی مسافر در بخش حمل‌ونقل هوایی بوده‌ایم که این آمار در 6 ماهه اول سال 97 با توجه به مشکلات ارزی ایرلاین‌ها و به تبع آن افزایش قیمت بلیت هواپیما کاهش داشته است.

تین نیوز

بر اساس نظرسنجی که در شبکه خبری تین‌نیوز انجام گرفت بیش از 70 درصد مخاطبان بر این باور هستند که هزینه استفاده از حمل‌ونقل هوایی از سبد هزینه مردم حذف خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، طبق آمارها در سال 95 سهم حمل‌ونقل هوایی از جابه‌جایی مسافر 9 درصد بود و در سال 96 این رقم به 14.5 درصد افزایش یافته است،. در حالی در سال‌های اخیر شاهد افزایش سهم جابه‌جایی مسافر در بخش حمل‌ونقل هوایی بوده‌ایم که این آمار در 6 ماهه اول سال 97 با توجه به مشکلات ارزی ایرلاین‌ها و به تبع آن افزایش قیمت بلیت هواپیما کاهش داشته است.

در همین راستا، چندی پیش یک نظرسنجی در سایت تین‌نیوز با طرح این سؤال که «آیا با افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیرها داخلی و خارجی، این مُد حمل‌ونقلی از سبد هزینه‌ها حذف خواهد شد؟» منتشر شد و از مخاطبان تین‌نیوز خواسته شد تا به گزینه بله و یا خیر پیش‌بینی خود را اعلام کنند.

در این نظرسنجی بیش از 77 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به گزینه بله، یعنی همان حذف سفرهای هوایی از سبد هزینه خانواده‌ها رأی دادند و حدود 23 درصد اعلام کردند که افزایش قیمت بلیت هواپیما تأثیری در عدم استفاده مردم از حمل‌ونقل هوایی نخواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.