| کد خبر: 172388 |

◄ جزییات ورود پرواز‌های حج

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جزییات ورود اولین گروه حجاج را تشریح کرد.

تین نیوز

معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام‌خمینی  جزییات ورود اولین گروه حجاج را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج به کشور، ساعت ۳:۳۰ صبح امروز به زمین نشسته  و  پرواز دوم بازگشت نیز ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه عصر امروز خواهد بود.

او افزود: پروازهای بازگشت حجاج از امروز تا ۲۵ شهریورماه به مدت ۲۰‌روز ادامه خواهد داشت و مجموعا ۹۲‌پرواز از فرودگاه‌های جده و مدینه توسط سه ایرلاین انجام خواهد شد. 30‌درصد پروازها را هواپیمایی عربستان سعودی و۷۰‌درصد باقی را دو ایرلاین قشم‌ایر و ایران‌ایر انجام خواهند داد و بخشی از ترمینال یک فرودگاه به بازگشت حجاج اختصاص داده شده و تمامی امکانات در آنجا فراهم شده است.

او به در نظر گرفتن امکانات ویژه‌ای برای حجاج ناتوان یا جانباز خبر داد و خطاب به خانواده و اطرافیان حجاج گفت: خواهش دارم در پروازهای برگشت نیز استقبال را در محلات، منازل و مساجد انجام دهند و با تعداد کم‌تری جهت استقبال در فرودگاه حاضر شوند.

رستمی افزود شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و سایت www.ikac.ir اطلاعات پرواز فرودگاه حضرت امام و هم‌چنین هرگونه تاخیرات احتمالی یا تغیرات برنامه در پروازهای ایرلاین‌ها را در اختیار مردم قرار می‌دهند. خواهش دارم کسانی که با تعداد محدود برای استقبال به فرودگاه می‌آیند، حتما قبل از حرکت با اطلاعات پرواز فرودگاه تماس گرفته و یا برنامه پرواز را از طریق سایت مطالعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.