| کد خبر: 157120 |

برگزاری دومین نشست جهانی ناوبری هوایی در مونترال کانادا

دومین نشست جهانی ناوبری هوایی با عنوانSecond Global Air Navigation Industry Symposium در مونترال کانادا برگزار شد.

تین نیوز
دومین نشست جهانی ناوبری هوایی با عنوانSecond Global Air Navigation Industry Symposium در مقر اصلی سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری در مونترال کانادا برگزار شد.
 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، این نشست جهانی  با سخنرانی رئیس شورای ایکائو و با حضور نمایندگان کشورهای عضو، سازمان‌های بین‌المللی، اتحادیه‌های تخصصی صنعت هوانوردی و مراکز علمی و دانشگاهی صبح دوشنبه ۱۱ دسامبر ۲۰۱۷ آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، در اجلاس مذکور آخرین تصمیمات ایکائو در خصوص ناوبری هوایی، چالش‌های حال حاضر و آتی ناوبری هوایی، ملاحظات امنیتی ناظر بر ناوبری هوایی، راهکارهای ارتقای ایمنی در ناوبری و مدیریت ترافیک هوایی، مخاطرات استفاده از پهبادها و ضرورت ساماندهی آنها و آخرین فناوری‌ها در حوزه ناوبری هوایی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

همچنین در دومین سمپوزیوم و اجلاس جهانی ناوبری هوایی فرهاد پرورش نماینده دائمی ایران در ایکائو و نمایندگانی از جمهوری اسلامی ایران از جمله محمدسعید شرفی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی، میثم شاکر آرانی معاون این دفتر و حسنعلی شهبازیلر به سرپرستی آرش خدایی قائم مقام رئیس سازمان هواپیمایی کشوری حضور دارند.

 سازمان هواپیمایی کشوری نیز در نمایشگاه این اجلاس، غرفه‌ای جهت نمایش توانمندی‌ها، پیشرفت‌ها و برنامه‌های آتی ایران در حوزه تحولات اخیر هوانوردی ایران و منطقه خاورمیانه، برپا کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.