| کد خبر: 156573 |

مدیر تجاری مرکز آموزش هوایی تونس عنوان کرد

◄ صنعت هوایی ایران مرا شگفت‌زده کرد/ همکاری ایران و تونس در بخش آموزش خلبان

مدیر تجاری مرکز آموزش هوایی تونس با بیان اینکه دستاورد و امکانات صنعت هوایی ایران مرا شگفت‌زده کرد گفت: با توجه به امکانات و تخصصی که در ایران دیده‌ام می‌توان پیش‌بینی کرد که تا 6 سال آینده ایران بتواند با شرکت‌هایی از قطر و امارات رقابت کند.

تین نیوز

مدیر تجاری مرکز آموزش هوایی تونس با بیان اینکه دستاورد و امکانات صنعت هوایی ایران مرا شگفت‌زده کرد گفت: با توجه به امکانات و تخصصی که در ایران دیده‌ام می‌توان پیش‌بینی کرد که تا 6 سال آینده ایران بتواند با شرکت‌هایی از قطر و امارات رقابت کند.

عبدالعزیز جبالی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز عنوان کرد: چند روز گذشته از دستاوردهای صنعت هوایی و فضایی در نمایشگاه تهران بازدید کردم و دستاورد و امکانات صنعت هوایی ایران مرا شگفت‌زده کرد.

وی یکی از دلایل حضور خود در ایران را بازار بکر ایران دانست و افزود: بنده برای صنعت هوایی ایران آینده بسیار خوبی متصور هستم و به همین دلیل به ایران آمدم تا بتوانیم همکاری خوبی در حوزه صنعت هوایی با کشور شما داشته باشیم.

مدیر تجاری مرکز آموزش هوایی تونس به خرید و توسعه ناوگان هوایی ایران اشاره کرد و گفت: با این تعداد هواپیمایی که ایران قصد دارد از کمپانی‌های سازنده هواپیما مانند ایرباس، بوئینگ و ای‌تی‌آر بخرد نیاز به آموزش تعدادی زیادی خلبان دارد در همین راستا ما یک مرکز آموزش در کشور تونس داریم که تائیدهای اروپا و ایکائو را دارد و ما می‌توانیم در این رابطه با شرکت‌های هواپیمایی ایرانی همکاری کنیم.

جبالی خاطرنشان کرد: به جز حوزه آموزشی ما می‌توانیم در بخش فنی نیز با صنعت هوایی ایران همکاری کنیم.

او در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «با توجه به اینکه بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در منطقه خاورمیانه هستند به نظر شما ایران می‌تواند با شرکت‌های بزرگ وارد رقابت شود؟» گفت: با توجه به امکانات و تخصصی که در ایران دیده‌ام می‌توان پیش‌بینی کرد که تا 6 سال آینده ایران بتواند با کشورهایی همچون قطر و امارات رقابت کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرج ابراهیمی 0 0

    سلام ، همکاری با آنها که سیمولاتورهای بسیار پیشرفته و با تکنولوژی های روز را دارند میتواند علاوه بر کاهش هزینه ها نسبت به اروپا، میتواند به ما کمک کند تا با استانداردهای بالاتری از سیمولاتور آشنا شویم.