| کد خبر: 128791 |

مدیرعامل قشم‌ایر خبرداد؛

◄ ورود دو فروند هواپیما به ناوگان هوایی قشم‌ایر

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم‌ایر از اضافه شدن دو فروند هواپیما  به ناوگان هوایی این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

 

محمود شکرآبی مدیرعامل هواپیمایی قشم‌ایر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص مذاکرات این شرکت برای خرید هواپیمای جدید، عنوان کرد: برای خرید هواپیما با تعدادی از شرکت‌های خارجی مذاکره کرده‌ایم اما تاکنون منتج به قرارداد نهایی نشده است.

 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا «برای خرید هواپیمای نو با کمپانی‌های بزرگ اقدام خواهید کرد یا به دنبال هواپیمای دست‌دوم خواهید بود؟» گفت: برای توسعه ناوگان هوایی این شرکت به دنبال هواپیماهای دست‌دوم اما با سن پایین هستیم چرا که در حال حاضر خرید هواپیمای دست‌دوم مناسب‌تر است.

 

مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم در همین رابطه افزود: خرید هواپیماهای نو مستلزم زمان است لذا برای تامین هواپیما مورد نیاز ترجیح می‌دهیم به دنبال هواپیماهای با سن پایین باشیم.

 

شکرآبی با بیان اینکه در ماه گذشته یک فروند هواپیمای 319 رجیستری به ناوگان هوایی این شرکت اضافه شده است، بیان کرد: در آینده نزدیک دو فروند هواپیمای دیگر که تولید سال 2003 است به ناوگان هوایی قشم‌ایر خواهد پیوست.

 

وی در خصوص راه‌اندازی خطوط هوایی جدید این شرکت، گفت: با توجه به اینکه قشم‌ایر اولین شرکت هواپیمایی است که مجوز TCO (ورود به اروپا) را اخذ کرده است به دنبال گسترش خطوط پروازی به اروپاست، در همین راستا  راه‌اندازی خط هوایی تبریز-هامبورگ و تهران- بروکسل برای اولین بار توسط این شرکت با هدف توسعه خطوط اروپایی انجام خواهد پذیرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.