| کد خبر: 270504 |

هشدار آتش سوزی در عرصه های جنگلی مازندران

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران -نوشهر درباره احتمال وقوع آتش سوزی در عرصه های جنگلی این منطقه به دلیل گرمای هوا و دخالت عوامل انسانی هشدار داد.

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران -نوشهر درباره احتمال وقوع آتش سوزی در عرصه های جنگلی این منطقه به دلیل گرمای هوا و دخالت عوامل انسانی هشدار داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محسن مرادی صادق روز پنجشنبه گفت: با توجه به گرم شدن هوا احتمال وقوع حریق در سطح جنگل ها و مراتع استان وجود دارد.

مرادی صادق افزود: در چند روز گذشته دمای هوا افزایش یافته و این احتمال می رود براثر سهل نگاری آسیبی به عرصه های جنگلی و مرتعی برسد.

وی از مسافران و گردشگران خواست بدلیل خشکی هوا از روشن کردن آتش خودداری کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی نوشهر از همه شهروندان خواست در صورت مشاهده اثار اتش سوزی بدون فوت وقت مراتب را با کد امداد جنگل به شماره ١۵٠۴و ۱۳۹اطلاع دهند.

وی ادامه داد: لازم است همه نیروهای منابع طبیعی در آماده باش کامل باشند.

مازندران دارای ۲ حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری یکی در ساری مرکز این استان و دیگری نیز در نوشهر غرب مازندران است.

حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر با وسعتی بیش از ۶۶۰ هزار هکتار جنگل، مرتع و سواحل معادل ۲۸ درصد از مساحت مازندران را در بر دارد. شهرستان های نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن، رامسر و کلاردشت از نظر حوزه منابع طبیعی زیر پوشش حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.