| کد خبر: 251459 |

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

هشدار نارنجی آلودگی هوا برای تهران و کرج

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و اعلام کرد: برای تهران و کرج هشدار نارنجی آلودگی هوا صادر شده است.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد و اعلام کرد: برای تهران و کرج هشدار نارنجی آلودگی هوا صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی پنج روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد پیش بینی می شود که سبب  آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود. همچنین هشدار نارنجی آلودگی هوا برای تهران و کرج صادر شده است و در تهران شاخص بالای ۱۵۰ اعلام شده است و این شرایط در چند روز آینده ادامه دارد.

گودرزی افزود: در برخی نقاط شمال شرقی کشور وزش باد شدید را داریم که  خیزش گرد و خاک را منجر می شود، همچنین سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی، شرق کرمان و شرق  هرمزگان این شرایط را دارند و احتمال خسارت به سازه های موقت در این مناطق وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: تا چند روز آینده استان های ساحلی دریای خزر، فارس و بوشهر بارش های پراکنده و خفیف دارند و دریای عمان و غرب تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود. 

وی با بیان این که امروز تهران آسمانی صاف تا کمی ابری و  غبارآلود دارد، گزارش داد: امروز صبح دمای هوا در ایستگاه مهرآباد صفر درجه شد و غبار در تهران ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.