| کد خبر: 232508 |

بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو امروز در مجلس

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تین نیوز

 گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور ۲۱۲ نماینده دقایقی پیش آغاز شد.

در جلسه امروز، ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولید کشاورزی و گزارش این کمیسیون در مورد طرح الحاق یک تبصره به قانون بیمه محصولات کشاورزی در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

طرح ساماندهی صنعت خودرو اصلاح شد

تکلیف مصوبات خودرویی مجلس دهم چه می‌شود؟

رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف، ‌ گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح ساماندهی صنعت خودرو همچنین بررسی می‌شود.

همچنین گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور و گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی نیز برای دستور کار امروز پیش بینی شده است.

گزارش کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مورد بررسی نحوه اجرای قانون اصلاح قانون صدور چک، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران و انتخاب یک نماینده از هر یک از کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات، اقتصادی و اجتماعی به عنوان ناظر در شورای موضوع بند (الف) تبصره(۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور نیز در دستور کار امروز قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.