| کد خبر: 218625 |

قول مساعد راهداری برای تامین روشنایی محور امام زاده داوود ( ع )

نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری بازدید جمعی از نمایندگان تهران از روستاهای کن و سولقان از قول مساعد راهداری برای تامین روشنایی محور امام زاده داوود به منظور کاهش تصادفات خبر داد.

تین نیوز

 نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری بازدید جمعی از نمایندگان تهران از روستاهای کن و سولقان از قول مساعد راهداری برای تامین روشنایی محور امام زاده داوود به منظور کاهش تصادفات خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، سمیه رفیعی در تشریح بازدید جمعی از نمایندگان تهران از محور امام زاده داوود ( ع )  و روستاهای کن و سولقان، گفت: در این بازدید اقبال شاکری، سید علی یزدی‌خواه و علی خضریان حضور داشتند و با حضور عامه مردم، دستگاه‌های اجرایی و دادستان منطقه در مورد مشکلات مردم بحث و گفت و گو شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای افزود: این مناطق با وجودی که فاصله زیادی با تهران ندارند اما بسیار مهجور واقع شده‌اند و طی ادوار مختلف مجلس، حداقل بازدیدها از آنها صورت گرفته است.

 وی ادامه داد: هفت حوضه آبریز تهران در منطقه کن و سولقان واقع شده بنابراین امکان جاری شدن سیلاب بسیار بالا است کما اینکه در سیلاب سال 94، 11 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و پیکر 3 نفر هنوز پیدا نشده است.

وی با یادآوری اینکه محور امامزاده داوود روشنایی ندارد و حجم بالای تصادفات جاده‌ای را در این محور داریم، گفت: بافت مناطق کشاورزی است و مردم برای انجام عمده کارهای خود مانند کشاورزی و عمران در اطراف روستا نیاز به مجوز منابع طبیعی و شهرداری‌ها دارند اما منابع طبیعی به جای رفع مشکلات در مسیر فعالیت آنها سنگ اندازی می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس یازدهم یادآور شد: مشکلات مردم مطرح و در جریان آنها قرار گرفتیم و قول پیگیری داده شد که بر این اساس در جریان بازدیدها موضوع  روشنایی محور امامزاده داوود ( ع ) را از راهداری پیگیری کردم و قول همکاری داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.