| کد خبر: 204446 |

ضرورت تامین ماشین آلات سنگین برای بازگشایی راه های روستایی سراب

نماینده مردم سراب در مجلس از رئیس جمهور خواست تا دستور دهند ماشین آلات سنگین برای بازگشایی راه های روستایی به ویژه روستاهایی که در زلزله دچار آسیب شده اند، ارسال شود.

تین نیوز
نماینده مردم سراب در مجلس از رئیس جمهور خواست تا دستور دهند ماشین آلات سنگین برای بازگشایی راه های روستایی به ویژه روستاهایی که در زلزله دچار آسیب شده اند، ارسال شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، یوسف داودی در نشست علنی امروز (یکشنبه 6 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر  شفاهی در تذکری خطاب به رئیس جمهور و هیات دولت گفت:  زلزله اخیر در سراب و میانه موجب خسارات بسیار زیاد به مردم شهرستان سراب شده و بسیاری از مردم به ویژه روستاییان بی خانمان شده اند. از زمان وقوع زلزله تاکنون برای هزار واحد مسکونی که به صورت کامل تخریب شده اند، اعتبارات بلاعوض و وام داده شده و همچنین برای 1400 واحد مسکونی تعمیری اعتباراتی تخصیص یافته است که جای تشکر دارد، اما اقدامات بسیار مهمی برجای مانده که باید انجام شود.

خطر مرگ به علت سرمای شدید، مردم به ویژه کودکان را تهدید می کند

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه حداقل برای 2 هزار واحد مسکونی روستایی که برخی به طور کامل تخریب شده اند و برخی نیاز به تعمیر دارند، اقدامی انجام نشده و سرمای بسیار شدید زمستان امسال، شرایطی را برای روستاییان و مردم محروم شهرستان سراب به وجود آورده که خطر مرگ به علت سرمای شدید، مردم به ویژه کودکان را تهدید می کند و نیازمند رسیدگی اورژانسی به وضعیت شان هستند.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور تقاضا داریم دستور دهند ماشین آلات سنگین به ویژه لودر، بلدوزر و گریدر برای بازگشایی راه های روستایی به ویژه روستاهایی که در زلزله دچار آسیب شده اند، سریع به منطقه ارسال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.