| کد خبر: 178956 |

◄ نگاه سیاسی به موضوع قیمت بنزین اشتباه است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هنوز تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین یا دو نرخی شدن آن گرفته نشده است.

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد که هنوز تصمیمی درباره افزایش قیمت بنزین یا دونرخی شدن آن گرفته نشده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، اسدالله قره‌خانی گفت: صحبت‌های مطرح شده درباره بنزین نظر نهایی نیست که اگر هم باشد مجلس از آن مطلع نیست.

او گفت:  براساس شنیده‌های ما و موارد مندرج در بودجه هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین یا دونرخی شدن بنزین گرفته نشده است و کمیسیون انرژی الان اطلاعی ندارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: از طرف دیگر درباره قیمت نفت اطلاع‌رسانی صورت گرفته، اما در مورد قیمت حامل‌های انرژی‌ ما چیزی نشنیده‌ایم.

قره‌خانی گفت: این‌که رییس جمهور صحبتی درباره بنزین می‌کند نظر قطعی تلقی شده حال این‌که باید مجلس شورای اسلامی هم دراین‌باره اظهارنظر کند.

او گفت: افزایش قیمت بنزین باعث ایجاد تورم و اعتراضات خاص خود در جامعه‌ می‌شود که اگر این موضوع از ناحیه رییس جمهور اعلام شود اثرات بیشتری می‌گذارد.

این عضو مجلس با بیان این‌که نگاه سیاسی به موضوع قیمت بنزین اشتباه است، افزود: در چنین شرایطی بهتر است که موضوع تعیین نرخ بنزین و سایر مواد مرتبط به آن به نخبگان، متخصصان و پژوهشگران واگذار شود یعنی آنها نظر کارشناسی خود را اعلام کنند تا جایی که مردم هم آن را پذیرفته و با اقبال عمومی مواجه شوند. قطعا در چنین شرایطی شاهد ایجاد تنش نخواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.