| کد خبر: 268199 |

◄ توسعه ناوگان ملکی هلدینگ لجستیک دکا

۵٠ دستگاه ماشین کشنده با کاربری های مختلف خریداری و به ناوگان هلدینگ لجستیک دکا افزوده شد.

تین نیوز

مدیرعامل هلدینگ لجستیک دکا گفت: در ادامه رویکرد توسعه ناوگان ملکی حمل و نقل، ۵٠ دستگاه ماشین کشنده با کاربری های مختلف خریداری و به ناوگان این مجموعه افزوده شد. 

به گزارش تین نیوز، هومن پشنگیان در این رابطه اعلام کرد: این دستگاه ها از برندهای داخلی به ارزش بالغ بر 350 میلیارد تومان خریداری شده و با هدف بهبود ارایه خدمات، افزایش چابکی ناوگان و نیز پوشش دهی بهتر و بیشتر، در اختیار این مجموعه قرار گرفته است. 

وی با تاکید براینکه نوسازی و بهسازی ناوگان از اولویت های مجموعه دکا است، اظهار داشت: توسعه و به روزسازی ناوگان از جمله مهم ترین مواردی است که در مسیر پیشتازی در صنعت حمل و نقل و تبدیل شدن به یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل کشور، در فهرست اولویت های لجستیک دکا قرار دارد.  

پشنگیان، با اشاره به لزوم تکمیل زنجیره لجستیک اظهار داشت: شرکت حمل و نقل کالابران که یکی از زیرمجموعه های هلدینگ دکا است در سال 1402 موفق به دریافت پروانه فعالیت حمل جاده ای بزرگ مقیاس هوشمند از سازمان راهداری کشور شد.

وی افزود: از آنجاکه فلسفه تشکیل شرکت های بزرگ مقیاس هوشمند، حمل و نقل جاده ای کالا با استفاده از سیستم های هوشمند برای ارتقا و بهره وری ناوگان حمل و نقل است و باتوجه به اینکه بالابردن سطح ظرفیت ناوگان، استفاده حداکثری از ناوگان مختلف برای حمل و نقل انواع کالا، به حداقل رساندن تراکم و مدیریت بهتر ترافیک از جمله ماموریت های اصلی این شرکت ها تعریف شده است، خریداری و اضافه شدن ناوگان جدید براساس این مجوز صورت گرفته و بهبود ارایه خدمات را به همراه خواهد داشت. 

همزمان با اضافه شدن این ناوگان جدید، از مدیران و نفرات برتر حوزه حمل و نقل مسافر، بین الملل و کالا در هلدینگ دکا تقدیر شد.

کامیون ملکی شرکت دکا

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    حیف شرکت با این همه کارشناس ومهندس که از کامیونهای آشغال چینی بکارگیری کردن اعتبار شرکت به نوع کامیونی است که اروپایی اکتروس و ولوو باشد که تاجران امروزی اکثرا مدیر فنی دارند و نوع کامیون را خود صاحب کالا تععین میکند این شرکتهای بزرگ که مجوز کشنده وارداتی دارند چرا بخاطر حرف چند مدیرکارخانه ی کامبون بنجل ساز که بهانه اشتغال کارگران را بر سر مردم مبکوبند وبخاطر مدیریت ایران خودرو دیزل وسایپا دیزل وآشغال دیزل حمل ونقل جمهوری اسلامی ایران را به نابودی سوق داده اند.آزموده را آزمودن خطاست تمام شد کامیون ساز ایرانی بیخود وست پا میزنند.