| کد خبر: 266176 |

همکاری وزارت راه و بنیاد مستضعفان برای توسعه لجستیک و حمل و نقل

مقام مسئول بنیاد مستضعفان با اشاره به برگزاری رویداد پل سرمایه گذاری توسعه لجستیک و حمل ونقل، گفت: رویداد سوم پل سرمایه گذاری در ماه جاری برگزار می شود.

تین نیوز

​مقام مسئول بنیاد مستضعفان با اشاره به برگزاری رویداد پل سرمایه گذاری توسعه لجستیک و حمل ونقل، گفت: رویداد سوم پل سرمایه گذاری در ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، یاسر خانی مدیرعامل شرکت توسعه دانش بنیان سینا با بیان اینکه سینا وی سی بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر بنیاد مستضعفان ذیل هلدینگ دانشمند است، اظهار کرد:  2 راهبردی اساسی در هلدینگ دانش بنیان سینا داریم که راهبرد اول توسعه زنجیره کامل و راهبرد دوم پیشرفت مناطق محروم است؛ هلدینگ های انرژی، برق، صنایع غذایی، حمل و نقل و کشاورزی هلدینگ های اقتصادی بنیاد مستضعفان محسوب می شوند همچنین بنیاد علوی مسئول فعالیت در مناطق محروم است. 

وی با یادآوری اینکه برای تمرکز در سرمایه گذاری پلتفرم پل سرمایه گذاری طراحی شده و در این قالب 2 رویداد برگزار شده و درباره خوراک دام و دامپروری تصمیمات و حمایت های خوبی صورت گرفته است، افزود:رویداد دوم با تمرکز بر حوزه حمل و نقل بود که این رویداد بر 2 حوزه توسعه لجستیک و حمل و نقل متمرکز بود که از تعدادی شرکت و طرح در این رویداد حمایت به عمل آمد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی با وزارت راه و اتخاذ تصمیمات خوب در بخش حمل ونقل، ادامه داد: سومین رویداد پل سرمایه گذاری با موضوع فناوری مالی در دی ماه برگزار می شود؛ چهارمین رویداد هم با موضوع هوش مصنوعی و کاربردهای آن در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود . پنل سرمایه گذاری، پنل نوآوری در صنعت و در نهایت طرح های برتر در رویداد سوم انتخاب شده و در اولویت سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان قرار دارد.

وی با دعوت از شرکت های فعال هر حوزه برای حضور در رویدادهای پیشرو ، گفت: محور رویداد پل سوم سرمایه گذاری شامل فناوری های مالی در بورس، بانک، بیمه و لیزینگ، فراگیری مالی و آموزشی سواد مالی، رمز ارز، بلاک چین و هوش مصنوعی در صنعت مالی، پردازش اطلاعات مالی، اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری شرکت ها و  مدیریت سبد دارایی و سرمایه گذاری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.