| کد خبر: 260997 |

۶۰ ایستگاه اتوبوس در قم مناسب سازی شدند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به مناسب سازی ۶۰ ایستگاه اتوبوس طی ماه های اخیر گفت: احداث ایستگاه های اقلیمی به تازگی آغاز شده است.

تین نیوز

رضا خانه زاد یزدی با اشاره به اهمیت بهسازی ایستگاه های اتوبوس و ارائه خدمات مناسب در سطح شهر اظهار کرد: ایستگاه های اتوبوس در سطح شهر به گونه ای که با اقلیم قم سازگار باشد و به منظر شهری نیز آسیب نزند، مناسب سازی می شود و اقداماتی از جمله هم سطح سازی نیز در آن صورت گیرد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، خانه زاد یزدی با اشاره به مناسب سازی ۶۰ ایستگاه اتوبوس طی ماه های اخیر افزود: احداث ایستگاه های اقلیمی به تازگی به صورت پایلوت از منطقه پردیسان و اطراف حرم آغاز شده است تا بتوان شرایط سازگار و مناسبی را فراهم ساخت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به تلاش برای هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: در نظر داریم با ایجاد یک نرم افزار، ساعت استقرار و حرکت اتوبوس ها را به شهروندان اعلام کنیم.

وی ادامه داد: طرح جامع حمل و نقل قبلی شهر قم در دهه ۸۰ تدوین شد که از آن زمان تا کنون میزان استفاده شهروندان از وسایل حمل ونقل عمومی کاهش یافته و مردم بیشتر به سمت استفاده از خودروی شخصی حرکت کرده اند.

خانه زاد یزدی با اشاره به اهمیت مطلوب بودن حمل ونقل عمومی برای استفاده شهروندان گفت: باید با ارتقای سطح خدمات حمل ونقل عمومی و دیگر اقدامات لازم روند استفاده از خودروهای شخصی متوقف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.