| کد خبر: 260160 |

بلیت اتوبوس اربعین در قم فقط به‌صورت روزانه فروخته می شود

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: بلیت های اتوبوس های اربعین در این استان به صورت روزانه و صرفاً در پایانه مسافربری فروخته می شود.

تین نیوز

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: بلیت های اتوبوس های اربعین در این استان به صورت روزانه و صرفاً در پایانه مسافربری فروخته می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا قدوسی بیان داشت: طبق دستورالعمل استانداری قم، زائران اربعین باید از پایانه مسافربری منتقل شوند و هرگونه جابه جایی مسافر در سایر نقاط شهر ممنوع و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: طی ایام اربعین تمام سرویس های دربستی ممنوع است و اتوبوس های برون شهری باید در پایانه حضور پیدا کنند؛ همچنین اتوبوس و مینی بوس هایی که هم اکنون در اختیار سایر نهادها هستند باید از ۲۷ مردادماه جاری در اختیار اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قرار بگیرند.

معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: روزانه بیش از ۱۲۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۶۰ دستگاه مینی بوس زائران اربعین را به مرز مهران و شلمچه منتقل خواهند کرد.

قدوسی یادآور شد: اعزام رسمی زائران اربعین از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای از ۲۷ مردادماه آغاز و تا پایان بازگشت زائران اربعین ادامه دارد.

وی با اشاره به فعال شدن سکوی مسافرگیری استان قم در پایانه مسافربری شهر مهران، تصریح کرد: زائران هنگام بازگشت از پیاده روی اربعین با حضور در این سکو می توانند بدون دردسر روانه شهر قم شوند.

وی با بیان اینکه قیمت بلیت اتوبوس از قم به مهران به زودی ابلاغ خواهد شد، گفت: روزانه افزون بر چهار هزار زائر از طریق پایانه مسافربری قم به مرزهای خروجی منتقل خواهند شد.

قدسی بیان داشت: برای رفاه حال زائران تیم های نظارتی در سطح شهر قم و مجتمع های بین راهی ساماندهی شده و اقدامات خود را آغاز کرده اند.

وی عنوان کرد: برغم اینکه قم در محور مواصلاتی ۱۷ استان کشور قرار گرفته اما با پیگیری و حضور میدانی مدیران سال گذشته کمترین میزان شکایات مردمی از خدمات دهی زائران اربعین متعلق به استان قم بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.