اولویت استانداردسازی امکانات برای مسافران در مجتمع های رفاهی قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از نظارت ویژه بر مجتمع های خدمات رفاهی خبر داد و گفت: تیم های مشترک نظارتی، ایمنی و رعایت موارد بهداشتی در این مجتمع ها را به طور مستمر پایش می کنند.
مدیرکل راهداری قزوین با اعلام شماره های گزارش تخلف از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه کم بودی در مجتمع های خدمات رفاهی، مراتب را برای رسیدگی سریع گزارش دهند.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، علیرضا معیری پور اظهار کرد: در استان قزوین ۴۱ مجتمع خدمات رفاهی فعال است و طی هفته گذشته بازدید میدانی از ۳ مجتمع انجام شد تا ایمنی، رعایت موارد بهداشتی و سایر الزامات قانونی بررسی شود.
وی افزود: نظارت بر این مجتمع ها توسط تیم مشترکی متشکل از راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و ستاد اقامه نماز صورت می گیرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین هدف از راه اندازی این مجتمع ها را فراهم کردن مکانی مناسب و ایمن برای توقف و استراحت مسافرین عنوان کرد و گفت: این مجتمع ها شامل جایگاه سوخت، نمازخانه، فروشگاه و سرویس های بهداشتی هستند و ارائه خدمات با کیفیت به مسافران است.
وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره های ۳۰۰۰۱۴۱ یا ۳۰۰۰۷۰۷۰ تماس گرفته و مراتب را گزارش کنند تا رسیدگی لازم انجام شود.