| کد خبر ۳۰۹۷۷۷
کپی شد

اولویت استانداردسازی امکانات برای مسافران در مجتمع های رفاهی قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از نظارت ویژه بر مجتمع های خدمات رفاهی خبر داد و گفت: تیم های مشترک نظارتی، ایمنی و رعایت موارد بهداشتی در این مجتمع ها را به طور مستمر پایش می کنند.

اولویت استانداردسازی امکانات برای مسافران در مجتمع های رفاهی قزوین
تین نیوز |

مدیرکل راهداری قزوین با اعلام شماره های گزارش تخلف از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه کم بودی در مجتمع های خدمات رفاهی، مراتب را برای رسیدگی سریع گزارش دهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، علیرضا معیری پور اظهار کرد: در استان قزوین ۴۱ مجتمع خدمات رفاهی فعال است و طی هفته گذشته بازدید میدانی از ۳ مجتمع انجام شد تا ایمنی، رعایت موارد بهداشتی و سایر الزامات قانونی بررسی شود.

وی افزود: نظارت بر این مجتمع ها توسط تیم مشترکی متشکل از راهداری و حمل و نقل جاده ای، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و ستاد اقامه نماز صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین هدف از راه اندازی این مجتمع ها را فراهم کردن مکانی مناسب و ایمن برای توقف و استراحت مسافرین عنوان کرد و گفت: این مجتمع ها شامل جایگاه سوخت، نمازخانه، فروشگاه و سرویس های بهداشتی هستند و ارائه خدمات با کیفیت به مسافران است.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره های ۳۰۰۰۱۴۱ یا ۳۰۰۰۷۰۷۰ تماس گرفته و مراتب را گزارش کنند تا رسیدگی لازم انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.