| کد خبر: 266900 |

اختصاص اعتبار برای تکمیل ۲۵ کیلومتر مانده رینگ اول کمربندی شهر شیراز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: برای برگزاری مناقصه تکمیل ۲۵ کیلومتر مانده رینگ اول کمربندی شهر شیراز جلسات و مکاتباتی با وزارت راه انجام شده است که خوشبختانه آقای بذرپاش با تخصیص ۲۰۰ میلیارد به آن موافقت نمودند.

تین نیوز

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: برای برگزاری مناقصه تکمیل ۲۵ کیلومتر مانده رینگ اول کمربندی شهر شیراز جلسات و مکاتباتی با وزارت راه انجام شده است که خوشبختانه آقای بذرپاش با تخصیص ۲۰۰ میلیارد به آن موافقت نمودند.

یه گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، جعفر قادری  با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: پیگیری هایی از سوی وزارت ارتباطات برای رفع مشکلات ارتباطی شامل اجرای فیبرنوری، آنتن دهی و اینترنت برخی روستاهای شیراز و زرقان انجام گرفت و دستوراتی در این رابطه نیز صادر شده است.

وی افزود: در همین راستا نیز وزارت ارتباطات توضیحاتی در خصوص پیگیری های انجام شده در خصوص مشکل آنتن دهی و امثالهم ارائه کردند که در مکاتبات انجام شده عنوان کردند اجرای مسیر فیبر داریون - رحمت‌آباد در طرح‌های جاری درج شده است و در اولویت بعدی اجرایی می شود همچنین دکل و تجهیزات سایت جدید روستای مرادآباد و علی‌آباد قره‌باغ نصب و در مرحله راه‌اندازی نهایی قرار دارد. 

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین برای برگزاری مناقصه تکمیل ۲۵ کیلومتر مانده رینگ اول کمربندی شهر شیراز جلسات و مکاتباتی با وزارت راه انجام شده است که خوشبختانه آقای بذرپاش با تخصیص ۲۰۰ میلیارد به آن موافقت نمودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.