| کد خبر: 266752 |

رویکرد جدید وزارت راه و شهرسازی موجب رفع مشکلات مسکن می‌ شود

نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی با اعلام به ثمر رسیدن بخشی از تلاش های دولت برای تسهیل گری در حوزه مسکن، خواهان کاهش بوروکراسی اداری برای تسریع در این بخش شد.

تین نیوز

نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی با اعلام به ثمر رسیدن بخشی از تلاش های دولت برای تسهیل گری در حوزه مسکن، خواهان کاهش بوروکراسی اداری برای تسریع در این بخش شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی زنجانی حسنلویی درباره تلاش های این وزارتخانه برای تولید مسکن و روند رو به رشد تولید مسکن در کشور، افزود: اکنون شاهد هستیم که با رویکردهای جدید وزارت راه و شهرسازی در تسهیلگری بخش مسکن با واگذاری زمین و ایجاد مشوق برای سرمایه گذاران برای نوسازی بافت فرسوده و تولید مسکن، مشکلات گذشته در حال رفع شدن است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هنوز فاصله معناداری بین قدرت خرید مردم و قیمت مسکن در کشور وجود دارد، ادامه داد: به نظر می رسد، در آینده نزدیک هدف گذاری های جدیدی که در دولت سیزدهم در بخش مسکن انجام شده است به نتیجه مثبتی منجر شود که اثرات آن را مردم نیز شاهد خواهند بود.

زنجانی حسنلویی توضیح داد: این یک واقعیت است که مردم از لحاظ تامین مسکن، هم در ساخت و ساز و تامین آورده و پرداخت تسهیلات و همچنین در بخش رهن و اجاره مشکلاتی دارند که ضرورت دارد تا مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید مسکن وجود دارد با کاهش بروکراسی اداری برطرف و تولید مسکن تسریع شود.

وی در بیان عملکرد وزارتخانه در بخش حمل و نقل، گفت: با همسایگان شمالی کشور برای تکمیل کریدورها توافق های خوبی انجام شده است. همچنین در داخل کشور نیز تلاش های مجموعه دولت برای تکمیل کریدورهای شمال- جنوب و شرق- غرب سرعت مناسبی پیدا کرده است.

نماینده نقده ادامه داد: با توجه به اینکه کریدور شرق به غرب در حال اتصال است، تلاش بیشتر مسوولان و دست اندرکاران در این بخش انتظار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.