| کد خبر: 249636 |

بزرگراه مرودشت - درودزن با تامین اعتبار باقی مانده، به زودی به بهره برداری می رسد

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد که با تامین اعتبار لازم، به زودی شاهد بهره برداری از پروژه بزرگراه مرودشت-درودزن خواهیم بود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد که با تامین اعتبار لازم، به زودی شاهد بهره برداری از پروژه بزرگراه مرودشت-درودزن خواهیم بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی فارس ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت احداث بزرگراه مرودشت - درودزن بیان کرد: این بزرگراه به طول ٤٥ کیلومتر به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی و پر ترافیک استان و همچنین محور ارتباطی شهرستان های مرودشت و اقلید و روستاهای تابعه است که در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار دارد و تاکنون علی رغم کمبود اعتبارات، بالغ بر ٣٢ کیلومتر آن به طور کامل به اتمام رسیده و در حال بهره برداری است.

وی ادامه داد: عملیات زیرسازی و آسفالت ۵ کیلومتر از این محور نیز اخیرا به اتمام رسیده و در حال انجام عملیات ایمن سازی مسیر شامل نصب نیوجرسی و تابلو و علائم مورد نیاز است که به زودی به صورت کامل مورد بهره برداری قرار خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد: همچنین ٨ کیلومتر باقیمانده نیز در حال انجام عملیات زیرسازی است و امیدواریم با تامین اعتبار لازم و به موقع به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه مهم و حیاتی باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.