| کد خبر: 249502 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان نقده عنوان کرد :

نصب و تعمیر نزدیک به ۱۵۰۰ دستگاه گاردریل در محورهای مواصلاتی شهرستان نقده

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان نقده از تعمیر ۱۸۶ عدد از چراغ های چشمک زن محورهای مواصلاتی این شهرستان در هشت ماهه گذشته خبر داد.

تین نیوز
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده از تعمیر ۱۸۶ عدد از چراغ های چشمک زن محورهای مواصلاتی این شهرستان در هشت ماهه گذشته  امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا اکبری پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده در مورد اقدامات و کارهای انجام شده این اداره برای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی طی ۸ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد : بالغ بر ۸۲۳ تن نخاله برداری ،  ۱۰۹ مورد گشت تلفیقی راهداران با پلیس راه شهرستان در راستای بررسی و نظارت بر ایمنی محورها و وسائل نقلیه باری و مسافری ، هشت کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت محور نقده - پیرانشهر  ، ۱.۵ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت در محور نقده - محمدیار و ۳.۵ کیلومتر روکش آسفالت در راه روستایی حسنلو بخشی از این اقدامات بوده است.

وی اظهار داشت: نصب ۳۳۳ قطعه گاردریل و جمع آوری یا تعمیر ۱۱۱۸ قطعه گاردریل دیگر ، ترانشه برداری به طول ۴.۵ کیلومتر، تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها به مقدار ۱۹۶ کیلومتر ، ۱۶۹ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم ، نصب ۴۸۰ عدد تابلو و علائم و جمع آوری ، بازسازی و تعمیر ۵۰۴ عدد تابلو و علائم دیگر و نیز خط کشی ۱۱۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی را می توان به عنوان سایر اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده در طول هشت ماهه نخست سال جاری یاد کرد.

اکبری پور ادامه داد : ۸۲ مورد تنقیه پل ، برچیدن علف های هرز به طول ۴۴۰ کیلومتر و تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن به تعداد ۱۸۹ عدد از سایر کارهای انجام شده در این مدت است.

این مقام مسئول در خصوص وضعیت پروژه های بهسازی و آسفالت راههای روستایی شهرستان نقده در این مدت گفت : محورهای روستایی وزنه به طول ۵.۱ کیلومتر ، حاجی باغلو به طول ۰.۳ کیلومتر و سارال سفلی به طول ۰.۷ کیلومتر آسفالت و محورهای روستایی شهرک المهدی به طول ۰.۲۵ کیلومتر و شونقار به طول ۰.۳۵ کیلومتر نیز در آستانه آسفالت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.