| کد خبر: 247781 |

معاون استاندار فارس تاکید کرد:

تکمیل پروژه های بزرگراهی اولویت عمرانی در فارس است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس مهمترین اولویت عمرانی فارس را تکمیل و راه اندازی پروژه های بزرگ راهی در استان اعلام کرد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس مهمترین اولویت عمرانی فارس را تکمیل و راه اندازی پروژه های بزرگ راهی در استان اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمود رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان فارس بیشترین میزان طول راه در مقایسه با سایر استان‌های کشور را داراست گفت: این موضوع در کنار قرار گیری در کریدور مرکز به جنوب و شرق به غرب، موقعیت حمل و نقل این استان را خاص و استراتژیک می‌سازد.

وی به آمار بالای تصادفات جاده‌ای در فارس اشاره و عنوان کرد: با همکاری تمام دستگاه‌های متولی حوزه راهداری می‌توانیم کاهش آمار تصادفات در استان را شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به پهناوری فارس و طول جاده‌های استان عنوان کرد: فارس از حیث تقسیمات کشوری بیشترین شهرستان را در میان استان‌های کشور داراست و همین گستردگی یکی از دلایل بالا بودن قدر مطلق حوادث جاده‌ای در فارس و آمار بالای سوانح و مرگ و میرهای جاده‌ای است.

رضایی همچنین به افزایش تناژ حمل و نقل جاده‌ای کالا و نیز آمار حمل مسافر در جاده‌های استان در سال جاری اشاره و اظهار کرد: افزایش تردد کالا و مسافر در جاده‌های استان در سال جاری نسبت به سال گذشته، ضرورت ایمن سازی جاده‌های استان را باعث می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۵۰ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در جاده‌های استان گفت: با توجه به ضرورت وجود این مجتمع‌ها و ارائه خدمات از سوی آنها به مسافران، تعداد این مجتمع‌ها در جاده‌های استان در حال افزایش است.

رضایی به ضرورت انجام حرکت‌های جدی در حوزه راه‌های استان به ویژه در بحث بزرگ راه‌ها نیز اشاره و عنوان کرد: اجرای تعدادی بزرگراه در استان آغاز شده که بخش‌هایی از آنها نیز اجرا شده و بخش‌هایی نیز باقی مانده است که همت مسئولین استانی بر تکمیل این بزرگراه‌ها است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.