| کد خبر: 196904 |

شهردار شیراز:‌

آمادگی اجرای عملیات احداث تراموا را داریم

آمادگی لازم در مجموعه شهرداری شیراز برای آغاز عملیات اجرایی تراموا در شش ماهه دوم امسال وجود دارد.

تین نیوز

 شهردار شیراز با اشاره به اهمیت مدیریت ترافیک شهری گفت: آمادگی لازم در مجموعه شهرداری شیراز برای آغاز عملیات اجرایی تراموا در شش ماهه دوم امسال وجود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در دیدار با هیئت آلمانی متشکل از مدیرعامل و مدیر برنامه‌ریزی شرکت مشاور حمل و نقل درسدن – برلین و رئیس دپارتمان محیط زیست درسدن اظهار داشت: به منظور کاهش ترافیک ناشی از عملیات اجرایی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان، احداث تراموای شیراز در فازها و قطعات مختلف برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

شهردار شیراز خطاب به هیئت آلمانی تاکید کرد: در این راستا تراموای شیراز در نخستین فاز در مسیر کوتاه و اثرگزار در محدوده مرکزی شیراز اجرا شود و در انتها با تکمیل قطعات مختلف، پروژه تراموا به بهره‌برداری کامل برسد.

اسکندرپور اضافه کرد: بهره‌برداری از فازهای مختلف تراموا و استفاده شهروندان از این وسیله حمل و نقل منجر به همراهی بیشتر مردم برای تکمیل پروژه تراموا می‌شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه اجرای پروژه تراموا در شیراز نتیجه تلاش شهرداری و استفاده از دانش و تجربه آلمانی است، افزود: در پروژه تراموای شیراز، هیئت آلمانی نقش مشاور ارشد را دارد که مطالعات به تایید نهایی آنها می‌رسد و بر نحوه اجرای پروژه نیز نظارت می‌کنند.

وی با ابراز امیدواری از همکاری مشترک با هیئت آلمانی گفت: شیراز در بین کلانشهرهای ایران، نخستین شهری است که در مسیر ایجاد تراموا قدم گذاشته و امیدوارم سایر کلانشهرهای ایران نیز با دیدن نتیجه این همکاری مشترک به سمت ایجاد تراموا ترغیب شوند.

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز در نشست با هیات آلمانی گفت: با توجه به تعاملات انجام شده در زمینه انتقال دانش فنی از سوی هیات آلمانی به شهرداری شیراز، هم اکنون این آمادگی وجود دارد که در شش ماهه دوم امسال عملیات اجرایی ترموا در شیراز آغاز شود. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.