| کد خبر: 193166 |

اجرای قطعات محور لار ـ جهرم به طول ٣١ کیلومتر پیمان‌سپاری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از برگزارى پیمان سپارى قطعات محور لار ـ جهرم به طول ۳۱ کیلومتر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از برگزارى پیمان سپارى قطعات محور لار ـ جهرم به طول ۳۱ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، اتفاقاتی که در عرض 40 روز گذشته در محور لار - جهرم رخ داد و منجر به کشته شدن 16 نفر شد، موجی از اعتراض و ناراحتی را از سوی مردم منطقه به همراه داشت.

 این واکنش‌ها و اتفاقات رخ داده منجر به تشکیل یک جلسه فوری 2 ساعته  شامگاه سه‌شنبه در وزارت راه و شهرسازی با حضور مسئولان استان فارس و شهرستان لارستان و وزیر راه و شهرسازی شد. 

محمدرضا باقری‌فرد، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در گفت‌وگو با تسنیم درباره اجرایی شدن مصوبات این جلسه اظهار داشت: یکی از مصوبات جلسه توزیع بار ترافیکی این محور بود که در همین راستا و برای تحقق مطالبات و خواسته‌هاى به حق مردم منطقه موضوع محدودیت عبور و مرور و معرفى مسیر جایگزین براى تانکرهاى حامل سوخت به معاونت هماهنگى امور عمرانى استاندارى فارس ارسال شد.

وی همچنین از برگزارى پیمان سپارى قطعات محور لار ـ جهرم به طول 31 کیلومتر خبر داد و گفت: این موضوع نیز در راستای اجرای مصوبات جلسه‌ای است که با مقامات وزارت راه و شهرسازی گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان افزود: با توجه به سوانح اخیر جاده‌ای در محور لار – جهرم به قید فوریت و در نامه‌ای از سوى اداره کل راه و شهرسازى لارستان کلیه برآوردهای اجرای عملیات به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای امکان پیمان سپاری ارسال شده است. 

باقری‌فرد بیان کرد: براین اساس به منظور اجرای پیوسته عملیات احداث باند دوم محور لار – جهرم به طول 13 کیلومتر، حدفاصل گردنه دارابی تا گردنه بریز و نیز 18 کیلومتر مربوط به قطعه سوم حدفاصل گردنه بریز تا تقاطع بنارویه کلیه مستندات مورد نیاز مشتمل بر کمیته فنی و نیز برآوردهای مالی که توسط مهندسین مشاور صورت گرفته جهت درخواست برگزاری مناقصه به شرکت ساخت و توسعه زیربناهاى حمل و نقل کشور ارسال شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.