| کد خبر: 189084 |

مدیر کل راه و شهرسازی فارس؛

◄ محور کازرون- بالاده- فراشبند به بزرگراه تبدیل می شود

عملیات اجرایی باند دوم محور کازرون – بالاده به سمت فراشبند به طول ۱۵ کیلومتر امسال شروع خواهد شد.

تین نیوز

عملیات اجرایی باند دوم محور کازرون – بالاده به سمت فراشبند به طول ۱۵ کیلومتر امسال شروع خواهد شد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور گفت: طول این محور ۴۵ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر آن قبلا بهسازی و تبدیل به راه اصلی شده است  و ما بقی به صورت بزرگراه چهارخطه در برنامه کاری سال جاری این اداره کل قرار گرفته است که ۵ کیلومتر آن در دست اقدام و ۱۵ کیلومتر باقی مانده تا دوماه آینده به مناقصه گذاشته خواهد شد و عملیات اجرایی آن شروع می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اشاره کرد: دو دستگاه پل بزرگ بر روی رودخانه بالاده و رودخانه جره در دست مطالعه است که در مرحله پایانی مطالعه قرار دارد و برای اجرا به زودی به مناقصه گذاشته خواهد شد.

تکاور در خصوص اهمیت محور کازرون – بالاده – جره – فراشبند اذعان داشت: محور محور کازرون-  بالاده- فراشبند به لحاظ اینکه محور ارتباطی غرب استان به جاده عسلویه است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: طول کل مسیر ۱۰۵ کیلومتر است که بهسازی کل مسیر در برنامه اجرایی اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد که اولویت برنامه حد فاصل کازرون به بالاده به طول ۴۵ کیلومتر و احداث پلهای جدید بالاده و جره نیز در اولویت امسال است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خاطر نشان ساخت: مابقی مسیر در برنامه مطالعه قرار دارد که به تناسب تامین منابع مالی اجرای آن در برنامه اجرایی  سال آینده قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.