| کد خبر: 187201 |

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

◄ آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح کمربندی شهر نی‌ریز

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح کمربندی شهر نی‌ریز آغاز شد.

تین نیوز

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح کمربندی شهر نی‌ریز با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز  به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، فیروز تکاور در این مراسم که معاون وزیر راه و شهرسازی  و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و همچنین رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستانهای استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی و نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند گفت: موقعیت تقاطع ورودی نی ریز در امتداد غربی – شرقی مسیر استهبان – قطرویه و در محدوده شهر و پایانه برون شهری واقع شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: با توجه به تقاضای ترافیک شریانی  بین استانهای فارس و کرمان از طریق شهر نی ریز و بطور مشخص از طریق تردد از تقاطع مذکور، مطالعات ساماندهی و طرح هندسی تقاطع به صورت پل روگذر برای جداسازی تردد شریانی از پیکربندی همسطح تقاطع و دسترسی مناسب پایانه مسافربری و شبکه ترافیک شهری شهر نیریز در قالب یک تقاطع غیرهمسطح ابلاغ گردید.

وی در خصوص ابنیه فنی این تقاطع اظهار کرد: این تقاطع شامل دو دستگاه  پل موازی رفت و برگشت هر یک با ۶ دهانه ۳۰ متری در مجموع ۳۶۰ متر مربع پل سازی می باشد.

تکاور تصریح کرد: احجام پروژه شامل ۳۱۰۰۰ متر مکعب خاکریزی، ۲۴۰۰۰ متر مکعب اساس و زیراساس، ۱۳۲۰۰۰ متر مربع آسفالت، ۱۵۰۰ متر مکعب پی کنی، ۳۸۰ تن میلگرد و ۴۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی است.

مدیرکل راه و شهرسازی مدت اجرای این پروژه را ۲۴ ماه اعلام و اظهار امیدواری کرد بتوانیم این پروژه را در صورت تامین اعتبارات به موقع در موعد مقرر به اتمام برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.