| کد خبر: 260337 |

رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور/توفان شن در شمال سیستان و بلوچستان

امروز در برخی مناطق شمال غرب و استان های واقع در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی رخ می دهد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از رگبار و رعد و برق در برخی استان های کشور و وقوع توفان شن در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی وضعیت جوی و آب و هوای امروز شنبه ۲۸ مردادماه را توضیح داد و گفت: امروز در برخی مناطق شمال غرب و استان های واقع در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی رخ می دهد.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا یکشنبه نیز در این مناطق شاهد بارندگی خواهیم بود، افزود: برای چند روز آینده به ویژه امشب و فردا شب در برخی مناطق هرمزگان، جنوب شرق فارس، ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش بینی می شود.

به گفته گودرزی، شدت بارش ها که در حد هشدار سطح زرد است، امشب در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، ارتفاعات شمالی قزوین، ارتفاعات مازندران، خوزستان و ارتفاعات شمالی چهارمحال و بختیاری و جنوب فارس بیشتر می شود که احتمال آب گرفتگی و سیلابی شدن مسیل ها را به همراه دارد.

کارشناس هواشناسی افزود: طی چند روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و منطقه زابل باد و گرد و خاک منجر به توفان شن و خاک در این مناطق شده و سبب کاهش دید در جاده های مواصلاتی این مناطق می شود.

وی خاطر نشان کرد: تهران هم امروز بعد از ظهر شاهد وزش باد در بخش های جنوبی و غربی استان خواهد بود و بیشینه دما به ۳۶ درجه خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.