| کد خبر: 253315 |

رئیس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تدوین و انتشار روزانه بـولتن پیش بینی ۱۰ روزه وضع هوا برای سفرهای نوروزی

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: برای ارائه خدمات مطلوب جوی به مسافران نوروزی، بولتن روزانه پیش بینی ۱۰ روزه وضع هوای کشور از امروز در ستاد سازمان هواشناسی کشور و از ۲۰ اسفند در ادارات کل هواشناسی استان ها منتشر می شود.

تین نیوز

رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: برای ارائه خدمات مطلوب جوی به مسافران نوروزی، بولتن روزانه پیش بینی ۱۰ روزه وضع هوای کشور از امروز در ستاد سازمان هواشناسی کشور و از ۲۰ اسفند در ادارات کل هواشناسی استان ها تدوین و تا پایان تعطیلات عید منتشر می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاج بخش در جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به انتشار بولتن پیش بینی ۱۰ روزه آب و هوای کشور اظهار کرد: این بولتن به صورت روزانه در مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان تولید و به روزرسانی می شود تا مسافران نوروزی با چشم انداز مناسب تری از نظر وضعیت جوی کشور برنامه ریزی کنند.

وی افزود: بولتن پیش بینی ۱۰ روزه برای تمامی مراکز استان ها و شهرستان های دارای ایستگاه هواشناسی صادر می شود و در اختیار عموم قرار می گیرد.

رئیس سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: این بولتن در ایام سفرهای نوروزی از طریق پورتال اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی سازمان هواشناسی کشور و ادارات کل هواشناسی استان ها در دسترس است.

تاج بخش در بخش دیگری با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی برای ارائه خدمات مطلوب و بهنگام به مسافران نوروزی گفت: سازمان هواشناسی به عنوان یک دستگاه خدمات رسان وظیفه دارد تا تمام توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب جوی به مردم بکار گیرد.

وی تصریح کرد: سازمان هواشناسی علاوه بر بکارگیری ظرفیت های اطلاع رسانی موجود در سایت سازمان به آدرس www.irimo.ir و شبکه های اجتماعی تحت اختیار به آدرس IRIMO_NEWS@ ، استفاده از دو برنامه موبایلی داخلی «پیش بینی نقطه ای» و «اپ هواشناسی» را برای دریافت خدمات مطلوب به مسافران پیشنهاد می دهد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با حضور مدیران استانی و ستادی  در سازمان هواشناسی کشور برگزار شد.

این جلسه با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و با هدف برنامه ریزی برای ارائه خدمات جوی مناسب و اطلاع رسانی بهنگام اوضاع جوی کشور در طول سفرهای نوروزی برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.