| کد خبر: 224747 |

رژه وانت داران استان قزوین در سالگرد شهید سلیمانی برگزار شد

رانندگان وانت استان قزوین به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حرکتی نمادین با خودروهای وانت خود در خیابان های شهر قزوین رژه رفتند

تین نیوز

قزوین- رانندگان وانت استان قزوین به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حرکتی نمادین با خودروهای وانت خود در خیابان های شهر قزوین رژه رفتند.

به گزارش خبرنگار ما از قزوین؛اعضای انجمن صنفی و تعاونی رانندگان وانت استان قزوین به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل ها؛شهید حاج قاسم سلیمانی با شرکت در یک رژه نمادین، یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

سیدرضا محمدی رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: سردار سلیمانی از فرماندهان دلاور و مخلص ایران اسلامی است که با شجاعت و ایثار خود نقش مهمی در تامین امنیت پایدارکشور و مبارزه با داعش و تروریست های تکفیری ایفا کرد و در قلوب همه مسلمین جا دارد

رئیس کمیسیون حمل و نقل،گمرک و ترانزیت اتاق تعاون استان قزوین افزود: به پاس گرامیداشت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و سایر شهدای بزرگ مرد ایران اسلامی اعضای انجمن صنفی و تعاونی وانت داران استان قزوین هم احساس تکلیف کرده تا سهمی در این مراسم سالگرد داشته باشند.

محمدی دبیر کمیسیون حمل و نقل،گمرک و ترانزیت اتاق تعاون ایران بیان کرد: امروز جمعه در یک حرکت نمادین رانندگان وانت استان دور هم جمع شدند تا با کاروان وانت های خود در سطح شهر حرکت کرده و یاد این شهید را زنده نگاه داشتند.

رئیس کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان وانت کشورتصریح کرد: به صورت نمادین رژه کاروان خودروهای وانت امروز جمعه در خیابان های شهر قزوین برگزار می شود تا قدردان شهیدان ایثارگر  خود باشیم.

وی گفت: در این حرکت نمادین تعداد 250 راننده با خودروهای وانت خود حضور دارند که حرکت خود را از مقابل استانداری قزوین آغاز کرده و پس از طی خیابان های مسیر در امامزاده حسین (ع) قزوین حضور یافته و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در داخل خودرو با قرائت فاتحه نسبت به شهدا به ویژه شهید سلیمانی ادای احترام می کنند.

وی افزود: در استان قزوین وانت داران و رانندگان وانت در بخش حمل و نقل عمومی بار فعالیت می کنند که امروز هم در این همایش شرکت کرده اند.

این فعال صنفی وانت داران اضافه کرد: تفکیک وانت باران و وانت داران در استان صورت گرفته به طوری که 15 هزار وانت بار در استان داریم و در شهر قزوین 7200 راننده وانت شناسایی شده که حدود 1000 نفر در این عرصه خدمات رسانی می کنند.

 سید رضا محمدی در پایان تصریح کرد: تمام تلاش ما این است با همه مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا بتوانیم در توزیع عادلانه خدمات و سوبسید دولتی، صدور مجوز و تامین قطعات و لاستیک خودرواقدام کرده و یک توازن و عدالت برقرار کنیم تا از فعالان زحمتکش این بخش ازکرد از صنعت حمل و نقل حمایت لازم صورت گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.