| کد خبر: 201888 |

فرزندان رانندگان جاده‌ای بیمه‌ می‌شوند

مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ اظهار داشت: امسال ۲ نفر از فرزندان رانندگان جاده‌ای تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند، ضمن اینکه فرزندان دارای بیماری صعب العلاج این خانواده‌ها بدون محدودیت تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

تین نیوز

مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ اظهار داشت: امسال ۲ نفر از فرزندان رانندگان جاده‌ای تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند، ضمن اینکه فرزندان دارای بیماری صعب العلاج این خانواده‌ها بدون محدودیت تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری کشور در نشست خبری مشترک شرکت بیمه آتیه سازان حافظ با کانون انجمن صنفی شرکت‌ها و رانندگان سازمان راهداری با اشاره به اینکه ۹۰ درصد بار کشور از طریق جاده‌ها منتقل می‌شود و سالانه ۸۰ میلیون کالا در جاده‌های کشور منتقل می‌شود، گفت: در سال گذشته با توجه به تحریم‌ها یکی از بخش‌هایی که مورد هدف تحریم‌ها قرا  گرفتند بخش حمل و نقل بوده که در لوزام، فطعات و لاستیک دچار تنگنا شدند اما با همت و تلاش همه دست‌اندکاران توانستیم سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان اینکه طی ۸ ماه سالجاری ۱۳ میلیون تن کالای اساسی از بنادر  کشور منتقل شد، اظهار داشت: این اتفاق در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

دغاغله افزود:  ۲.۵ میلیون کالای کشاورزی و تره‌باری با مدیریت انجام شده به مقاصد هدف رسید.

وی درخصوص وضعیت بیمه تکمیلی رانندگان جاده‌ای توضیح داد: سال گذشته سازمان راهداری به منظور افزایش رفاه و کاهش دغدغه‌های رانندگان به مساله بیمه تکمیلی وارد شد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری کشور با اعلام این خبر که از سال گذشته بیمه تکمیلی رانندگان برقرار شد، و به دلیل مشکلات اجرایی در اوائل کار خدمات مطلوبی به رانندگان و همسرانشان ارایه شد، گفت: امسال با توجه به اینکه قرارداد با این بیمه در سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: در سالجاری تعداد افراد تحت پوشش دو فرزند هم به مجموع تعداد افراد تحت پوشش افزوده شد.

دغاغله تاکید کرد: خدمات و پوشش‌ بینه تکمیلی را افزایش داده‌ایم، و بسیاری از موارد به صورت سیستمی دنبال می‌شود چون این مساله از مطالبات رانندگان است.

مهدی ریاحی‌فر مدیرعامل آتیه سازان حافظ نیز با اشاره به اینکه این تعهدات برای بخش بستری‌های عمومی ۵ میلیون تومان، تخصصی ۱۴ میلیون، پاراکلینیک ۵۰۰ هزار تومان و ۳۰۰ هزار تومان، جراحی‌های سرپایی ۳۰۰ هزارتومان است و تعهدات زایمان تا سقف ۳ میلیون اضافه شده است.

وی افزود: تعهدات لیزیک یک میلیون تومان مازاد سهم بیمه گر پایه در نظر گرفته شده است.

ریاحی‌فر با اشاره به اینکه سال گذشته تنها برای افراد اصلی و همسران پوشش بیمه در نظر گرفته شده بود، اظهار داشت: در حال حاضر ۲ نفر از فرزندان رانندگان تحت چوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند،ضمن  اینکه فرزندان صعب العلاج این خانواده‌ها بدون محدودیت تحت پوشش قرار می‌گیرند.

به گفته مدیرعامل بیمه آتیه‌سازان حافظ معرفی‌نامه‌های الکترونیکی تنها با ارائه کد ملی امکان پذیر است.

ریاحی فر خاطر نشان کرد قرار است اما با توجه به تعهدی که به کانون های صنفی حمل و نقل داریم، بر اساس بارنامه ۱۲ هزار تومان و ۸۰۰ هزار تومان در بخش درمان ۲۷ هزار تومان به بحث عمر و حادثه رانندگان اختصاص دهیم.

وی افزود: ۱۸ هزار ۲۹۱ نفر راننده جدیدالورد از ۱۵ دی‌ماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.