| کد خبر: 214365 |

بارش پراکنده باران در تهران/ تداوم باد و گرد و خاک در شرق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم وزش باد و گرد و خاک در نوار شرقی کشور از بارش پراکنده باران در تهران طی روز دوشنبه (۱۶ تیر) خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم وزش باد و گرد و خاک در نوار شرقی کشور از بارش پراکنده باران در تهران طی روز دوشنبه (۱۶ تیر) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۱۴ تیر) در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال کردستان و زنجان، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های گیلان و مازندران طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۱۵ تیر) علاوه بر شمال غرب و سواحل شمالی در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران، شمال همدان، مرکزی و قم نیز بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

به گفته ضیاییان ، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۶ و ۱۷ تیر) در شرق گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور طی ساعات بعد ازظهر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روز چهارشنبه (۱۸ تیر) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف است، تصریح کرد: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه زابل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات با گرد و خاک همراه است.

وی در ادامه اظهار کرد: طی این مدت در ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان و روز دوشنبه (۱۶ تیر) علاوه بر این مناطق در استان‌های یزد و شرق اصفهان نیز طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتطار نیست همچنین امروز و فردا خلیج فارس به نسبت مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۵ تیر) کمی ابری، گاهی افزایش ابر و در بعد ازظهر وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۱۶ تیر) نیز نیمه ابری در بعد ازظهر افزایش ابر و گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۴ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.