| کد خبر: 191494 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

◄ معرفی بهترین پارک های مالزی در تور مالزی

کشور مالزی با داشتن پارک های ملی و پارک های جنگلی بسیار زیبا و بی نظیر می تواند یک انتخاب خوب برای افرادی باشد که می خواهند به گردشگری بپردازند.پارک ها ی جنگلی مالزی دارای طبیعت بکر و دست نخورده شامل رود ها،غارها و برخی از حیوانات می باشد.

تین نیوز

کشور مالزی با داشتن پارک های ملی و پارک های جنگلی بسیار زیبا و بی نظیر می تواند یک انتخاب خوب برای افرادی باشد که می خواهند به گردشگری بپردازند.پارک ها ی جنگلی مالزی دارای طبیعت بکر و دست نخورده شامل رود ها،غارها و برخی از حیوانات می باشد.

به گزارش تین نیوز، مالزی یک کشور گرمسیری و دارای جنگل های انبوه است.مناظر طبیعی فوق العاده از جمله آبشار رودخانه و جنگل به وفور در این کشور یافت می شود.طبیعت این کشور به دو قسمت مالزی غربی و مالزی شرقی تقسیم شده و اکوسیستم های بسیار مختلفی را به وجود آورده است که دولت مالزی از این طبیعت و اکوسیستم پارک های مالزی را ساخته تا به صنعت توریست مالزی کمک کند. بدون شک تماشای تنوع زیستی در این اکوسیستم ها هرگز برای توریست ها و بینندگان پارک های مالزی خالی از لطف نخواهد بود.

جذاب ترین و زیباترین پارک های مالزی

می خواهیم شما را با چند عدد از پارک های مالزی در تور مالزی که در سطح جهانی شهرت خاصی پیدا کرده اند آشنا کنیم:

1. پارک ملی گونونگ لدانگ

این پارک جنگلی دور تا دور کوه ophir قرار گرفته است.افسانه و روایت های زیادی در مورد این کوه اسرار آمیز وجود دارد.نقل قول بومیان آن منطقه نیز بر این افسانه ها دامن می زند و این کوه را اسرار آمیز تر میکند.پارک گونونگ لدانگ دور تا دور این کوه اسرار آمیز را احاطه می کند و جز آن دسته از پارک های مالزی می باشد که می توان در آن شنا کرد.

1518619657-2-gunung-mulu-national-park

2. پارک ملی و پارک جنگلی اندو رمپین

به گزارش سفر باتو ، کلمه اندو رمپین به معنا بین دو رودخانه است و چون این جنگل بین دو رودخانه قرار گرفته به این اسم نامگذاری شده است.این پارک آب و هوای کاملا استوایی داشته و بیش از 200 میلیون سال قدمت دارد.نکته ای که این پارک ملی را از سایر پارک های مالزی متمایز می کند این است که این پارک با وجود داشتن دو رودخانه دومین قله بلند مالزی را هم در خود جای داده است.

1540166349

3. پارک ملی و پارک ساحلی تو کوه عبدالرحمان            

این پارک ملی یکی از استراحتگاه های بی نظیر حتی در سطح دنیاست. دارای پنج جزیره مختلف با سواحلی از ماسه های سفید می باشد که برای توریست های همه دنیا بسیار جذاب است.نکته ای که این پارک ملی را از سایر پارک های مالزی متمایز می کند داشتن سواحل مرجانی فوق العاده زیبا و مناسب برای غواصی می باشد.

6KctnsLxRYF5cwdYBTBMjoRy1IXPSK48Si0iJVA8

4. پارک ملی و پارک جنگلی لامبور هیلز

این پارک با وجود مساحت کم خود دارای تنوع زیستی فوق العاده زیاد است و شما در این پارک می توانید میمون ها و پرندگان مختلف را مشاهده کنید.کافی است کمی بد شانس باشید تا با یک موجود وحشی درنده رو به رو شوید.نکته ای که این پارک را از سایر پارک های مالزی متمایز میکند این است که شما در مسیر پیاده روی از جنگل های زیر زمینی عبور می کنید.جدا افتادن از گروه در این پارک می تواند نتایج جبران ناپذیری داشته باشد.

Nsb9bbDm2WPurLvaEe8CyMei1tvO5PiCcrK00n9I

5.پارک ملی و پارک ساحلی Similajau

این پارک در ساحل جزیره بورنئو قرار دارد و می توان این پارک را ترکیبی از چندین نوع اکوسیستم مختلف دانست.برای علاقه مندان به تفریحات آبی این پارک یک بهشت واقعی است.نکته ای که این پارک را از سایر پارک های مالزی متمایز می کند این است که مسافران با دل و جرات این پارک شب ها می توانند سوار بر قایق شده و به دیدن تمساح ها بروند.

The-incredible-flora-of-Similajau-National-Park

6. پارک ملی Niah

این پارک معروف به پارک غار هاست.غار هایی ک در مسیر این پارک وجود دارد دارای علائم انسانی از 40 هزار سال پیش است.هنوز هم وسائل انسانی مثل سنگ های قیمتی،نمادها،جواهرات و سایر ابرازهای مورد نیاز انسان در این غار وجود دارد البته نه در دسترس عموم همانطور که گفتیم نکته متمایز کننده این پارک نسبت به سایر پارک های مالزی داشتن اهمیت باستان شناسی بالای آن است.

The_main_entrance_to_the_Niah_Caves_at_sunset.

7. پارک ملی و پارک جنگلی کونگ کینگ

به گزارش سفر باتو ، این پارک دارای کوهستان آبشار رودخانه و جنگل به صورت همزمان است.برگ های درختان این پارک جنگلی به صورت قابل توجهی متراکم هستند.مسیر این پارک مسیر سخت تری نسبت به سایر پارک های مالزی می باشد. اما نکته ای که این پارک را از سایر پارک های مالزی متمایز می کند این است که بازدیدکنندگان از این پارک می توانند بزرگترین گل جهان را در این پارک ببینند.

983813e5-638c-449d-8b8a-e48384bdf27b

8. پارک ملی گونونگ مولو

نام این پارک در تور مالزی  از موزه کوه مولو صورت الهام گرفته شده است. این پارک تقریبا غیر قابل دسترس است!باید با هواپیما و قایق به آنجا بروید ولی قطعا خستگی سفر به این پارک با دیدن مناظر داخلی پارک از بین خواهد رفت.نکته ای که این پارک را از سایر پارک ها متمایز خواهد کرد وجود سنگ های عظیم الجثه ای می باشد که هزاران یا شاید میلیون سال ها به وجود آمده اند.

پارک-گونونگ-مولو-مالزی-160741

9. پارک ملی و پارک جنگلی Kinabalu

این پارک را می توان یک نمایشگاه بسیار بزرگ از گونه های جانوری و گیاهی مختلف دانست.یک تصویر رویایی برای همه دوستداران حیوانات و گیاهان.بر اساس تحقیقات محققان بیش از 4500 نوع گونه گیاهی و جانوری مختلف در این پارک وجود دارد علت نامگذاری این پارک هم کوهی است که در همین منطقه قرار دارد و اما نکته ای که این پارک را از سایر پارک های مالزی متمایز می کند این است که این پارک بلندترین کوه مالزی با ارتفاع بیش تر از 4000 متر را در خود جای داده است.

kinabalu-national-park3

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.