| کد خبر: 133263 |

بخشودگی سود تسهیلات بانکی تا سقف 100 میلیون تومان تمدید شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین از تمدید بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان برای سال جاری خبر داد.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین از تمدید بخشودگی سود متعلق به تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان برای سال جاری خبر داد.

 

منوچهر حبیبی اظهار کرد: در راستای عملکرد تبصره 35 قانون اصلاح قانون بودجه سال ۹۵، با موضوع بخشودگی سود و جرایم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان، این قانون برای سال 96 تنفیذ و تمدید شد.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون در استان قزوین، 6 بانک شامل بانک های کشاورزی، تجارت، صادرات، ملی، سپه و ملت نسبت به پذیرش بیش از 6 هزار و 108 درخواست بخشودگی اقدام کرده اند، تصریح کرد : در حال حاضر چهار الویت تا سقف 25 میلیون پذیرش می شود و تا 31 خرداد ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

 

معاون اقتصادی استاندار قزوین تأکید کرد: با توجه به فرصت اندک باقیمانده و نگاه مثبت دولت درخصوص کمک به اقشاری که این تسهیلات را دریافت کرده اند، از تمامی همشهریان و بویژه روستائیان که مشمول این طرح می شوند، تقاضا می شود در فرصت باقی مانده با مراجعه به شعب بانک های ذکر شده از مزایای این طرح استفاده کنند.

 

حبیبی اضافه کرد : فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی نسبت به اطلاع رسانی لازم بمنظور آگاهی بخشی به مردم در مناطق مختلف استان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.