| کد خبر: 230327 |

شهرداری اعضای شورای شهر را نامحرم می داند

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: هر چقدر به پایان دوره مدیریت شهری نزدیک می‌شویم اعضای شورا نامحرم تر می‌شوند، کدامیک از اعضا لیست اسامی دریافت کنندگان واکسن را مشاهده کرده‌اند.

تین نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: هر چقدر به پایان دوره مدیریت شهری نزدیک می‌شویم اعضای شورا نامحرم تر می‌شوند، کدامیک از اعضا لیست اسامی دریافت کنندگان واکسن را مشاهده کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به انتقاد روز گذشته‌اش در خصوص ارائه پاسخ‌های قانع کننده از سوی شهردار تهران در خصوص نحوه تزریق واکسن و خدشه وارد شده به اعتماد عمومی گفت: تخلفاتی مشاهده شده و برخورد هم شده و فرض را بر صحیح بودن مطالب می‌گذاریم که ابعاد بیشتری ندارد اما من دو نکته را به صورت تلفنی به آقای حناچی گفته‌ام که درواقع در این موضوع مساله سلب اعتماد عمومی بود.

وی ادامه داد: زمانی سلب اعتماد عمومی اتفاق می‌افتد که اول دیگران نسبت به تخلفات واکنش نشان دهند و بعد ما بپذیریم. حال سوال اینجاست که چرا شهرداری راسا وارد عمل نشد تا قبل از آنکه موضوع در برخی از رسانه‌ها افشا شود. به آن بپردازد؟

اعطا گفت: متاسفانه به نظر می‌رسد هر چقدر به پایان دوره مدیریت شهری نزدیک می‌شویم اعضای شورا نامحرم تر می‌شوند، کدامیک از اعضای شورای شهر لیست اسامی دریافت کنندگان واکسن را مشاهده کرده‌اند.

وی خطاب به اعضای شورای شهر ابراز داشت: هیات رئیسه شورا نسبت به نماینده مردم از حقوق آنها دفاع نکرده است و در مقابل نامحرم دانستنش واکنشی نداشته است.

اعطا از معاون شهردار در امور شورا خواست در مهلت مقرر پاسخ قانع کننده‌ای بدهند تا اقدامی در طرح سوال و تذکر به شهردار فراهم نشود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.