| کد خبر: 229260 |

دلیل استعفای خلیل آبادی از عضویت در شورای شهر

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: گاهی اعضا به دلیل شنیده نشدن صدای خود در شورا و پیش نرفتن امور به شکل مطلوب، اقدام به استعفا می کنند.

تین نیوز

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: گاهی اعضا به دلیل شنیده نشدن صدای خود در شورا و پیش نرفتن امور به شکل مطلوب، اقدام به استعفا می کنند.

به گزارش تین نیوز، ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خبر استعفای حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر پایتخت گفت: بر اساس اخبار منتشر شده گویا روز گذشته آقای خلیل آبادی از عضویت در شورای شهر استعفا داده و نامه استعفای خود را به هیئت رئیسه شورای شهر تقدیم کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که علت استعفای خلیل آبادی چیست، عنوان کرد: گاهی استعفای یک عضو شورا برای شنیده شدن صدای وی است. در واقع در برخی موارد آن عضو انتظاراتی داشته اما آن انتظارات محقق نشده در نتیجه برای پررنگ کردن توقعات و مسائل مدنظر خود، اقدام به استعفا می‌کند.

خداکرمی تصریح کرد: در برخی موارد نیز وقتی اعضا مشاهده می‌کنند که اهداف مد نظر شورا آنطور که باید پیش نمی‌رود و شورا در مسیر اصلی خود قرار ندارد، اقدام به استعفا می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر با استعفای این عضو موافقت خواهد کرد یا خیر، ابراز کرد: شورای شهر با خروج هیچیک از اعضا موافقت نخواهند کرد و استعفای آقای خلیل آبادی نیز پذیرفته نخواهد شد.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تاکید کرد: چراکه اعضای شورای پنجم همگی با هم وارد این شورا شده و همگی با هم ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد و با هم نیز این دوره را به پایان خواهیم رساند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.