| کد خبر: 229076 |

لزوم تامین اعتبار کافی برای توسعه مترو از سوی دولت

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به خطر شیوع کرونا و تاثیر حمل و نقل عمومی در شیوع ویروس، دولت اعتبار لازم برای توسعه واگن ها را پرداخت کند.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به خطر شیوع کرونا و تاثیر حمل و نقل عمومی در شیوع ویروس، دولت اعتبار لازم برای توسعه واگن ها را پرداخت کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی در جلسه صبح امروز شورای شهر تهران در سخنان ابتدایی خود گفت: متاسفانه در هفته اخیر با ورود به پیک چهارم کرونا شاهد جهش آمار مربوط به مبتلایان، بیماران بستری و قربانیان کرونا هستیم. به طوریکه هم اکنون تعداد فوتی های اعلامی از سوی بهشت زهرا از مرز ۷۰ نفر عبور کرده است.

رئیس شورای شهر عنوان کرد: نوسان و تزلزل مسئولان مربوطه در موضع گیری و دادن وعده های بدون پشتوانه در مورد واکسیناسیون که هیچ یک تاکنون عملی نشده است، مردم را نگران کرده است.

وی افزود: افراط و تفریط در اظهار نظرهای رسمی، موجب می شود تا افکار عمومی به بازار شایعات و اخبار غیر رسمی در شبکه های اجتماعی رو بیاورد و نسبت به تنظیم رفتار خود در جامعه دچار مشکل می شوند.

هاشمی اظهار داشت: طی ۱۵ ماه سپری شده از ورود پاندمی کرونا به کشور، هرزمان که از سوی مسئولان شاهد اقتدار، تصمیم گیری صحیح بوده ایم، بیماری کنترل شده است.

همچنین با توجه به نقش موثر ازدحام در سیستم حمل و نقل عمومی در تشدید بیماری کرونا، همچنان باید مشکلات تامین اتوبوس و واگن برطرف شود.

وی تاکید کرد: با توجه به نقش موثر ازدحام در سیستم حمل ونقل عمومی در تشدید بیماری کرونا و با توجه به رونمایی از قطار عمومی دیگر نباید امیدی به منابع تامین قطار از خارج داشته باشیم. لذا باید اعتبارات لازم برای ساخت قطار در داخل تامین شود و رئیس جمهور در روز رونمایی از قطار ملی این موضوع را مطرح کردند اما باید به صورت دستور کتبی اعتبارات و بودجه کافی برای ۱۵۰ واگنی که قرارداد آن بسته شده، تامین شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.