| کد خبر: 228279 |

توافق دولت و شهرداری برای تسویه بدهی های دولت به حمل و نقل عمومی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه اخیر دولت و شهرداری، قرار شد با شهرداری همکاری شود و امیدوارم دولت به مصوبات این جلسه احترام بگذارد و شاهد فروش اوراق مشارکت سال ۹۹ باشیم.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه اخیر دولت و شهرداری، قرار شد با شهرداری همکاری شود و امیدوارم دولت به مصوبات این جلسه احترام بگذارد و شاهد فروش اوراق مشارکت سال ۹۹ باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل ازخبرنگار مهر، محسن هاشمی در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر در سخنان ابتدایی خود گفت: در آستانه ولادت اباعبدالله الحسین، ابوالفضل العباس و سید الساجدین قرار داریم، تقارن ولادت‌های شخصیت‌هایی که عقلانیت را با شجاعت همراه کردند، گرامی می‌داریم.

وی افزود: همچنین در ایام درگذشت یادگار امام خمینی، مرحوم حاج احمد آقا و همسر گرامی امام قرار داریم، از رسانه ملی و رسانه‌های رسمی انتظار می‌رود که به جای استفاده سیاسی از بیانات امام خمینی، ابعاد ناگفته و حقایق زندگی امام و خانواده ایشان را به نسل امروز ارائه کنند تا شکاف بین نسلی از بین برود. در صورتی که فرصت تریبون‌های رسمی در اختیار یادگاران امام، شهید بهشتی، شهید مطهری و سایر شخصیت‌های انقلاب قرار گیرد، می‌توانند در برقراری ارتباط و ارائه تصویری امروزی از شرایط و عملکرد شخصیت‌های انقلاب موثر باشد.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: امروز با افتتاح سه ایستگاه مترو و افزوده شدن ۷.۵ کیلومتر به خطوط مترو، مجموع ایستگاه‌های افتتاح شده در اسفند ماه به ۵ ایستگاه و مجموع آنها در سال ۹۹ به ۹ ایستگاه رسید.

هاشمی عنوان کرد: امیدواریم در فروردین ماه هم ۲ یا ۳ ایستگاه دیگر اضافه شود و قولی که مدیریت شهری داده بود، عملاً اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یکشنبه نیز جلسه‌ای با معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از مسئولان تشکیل شد که آقای حناچی مشکلات تامین اعتبار برای توسعه خطوط مترو و تامین اتوبوس و به فروش رساندن ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را مطرح کردند.

هاشمی تصریح کرد: در این جلسه تصمیمات مهمی گرفته شد و قرار شد با شهرداری همکاری شود و امیدوارم دولت به مصوبات این جلسه احترام بگذارد و شاهد فروش اوراق مشارکت سال ۹۹ باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.