| کد خبر: 8724 |

◄ خدمات رایگان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو در ۱۴ خرداد

تین نیوز | نمایندگان پلیس راهور، سازمان تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی و شرکت مترو، طی نشست صبح امروز، تمهیدات ترافیکی مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و برنامه های هر یک از سازمان ها را شرح دادند.

به گزار خبرنگار تین نیوز، سرهنگ حسينی در بخشی از این مراسم اظهار کرد: برخلاف سال گذشته شاهد سرگردانی اتوبوس هایی که از استان ها به حرم می آیند، نیستیم و با نصب بنر ها این مشکل برطرف شده است.

وی با اشاره به ايمن سازي مسيرهاي منتهی به مراسم ارتحال گفت: در خصوص پرداخت خسارت به خودروهايي كه دچار آسيب شده اند، پيش بينی لازم انجام شده و نماينده هاي بيمه براي رسيدگی به اين خودروها در محل حضور دارند.

نماينده پليس راهور ادامه داد: همچنین پیشنهاد دادیم که 800 متر بعد از عوارضی تهران - قم معبری برای دور زدن و دورگرد ایجاد شود.

سرهنگ حسيني اذعان کرد: همچنین نیازمند 25 شاخه گارد و هزار عدد مخروطی برای مواقع اضطراری هستیم، امسال نیز برخلاف سال گذشته مشکل پارکینگ اتوبوس های شرکت واحد نیز برطرف شده است.

محمد کاظم اکبری، نماینده تاکسیرانی در ادامه عنوان کرد: 20 دستگاه ون از پارکینگ شماره 9 تا حرم مطهر به صورت رایگان از ساعت 6 صبح سرویس دهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ستاد گمشدگان نیز در این روز برقرار خواهد بود، گفت: بر این اساس 50 دستگاه خودروی سواری را برای آن دسته از زائرینی که از کاروان های خود جامانده اند، بعد از شناسایی به صورت رایگان سرویس دهی کرده و آن ها را تا منازل شان می رسانیم.

خدابخش، مدیر امور ایستگاه های خط یک مترو هم سپس با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو همانند سنوات گذشته سرویس دهی خود را در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) انجام می‌دهد، اظهار کرد:‌ کلیه خطوط مترو در روز 14 خردادماه رایگان است و در ساعات شلوغی نیز هر 4 دقیقه یک بار حرکت قطار خواهیم داشت.

وی یادآور شد: 13 خردادماه نیز از ساعت 22:30 تا 5:30 بامداد نیز از حرم مقدس عبدالعظیم حسنی تا حرم مطهر امام خمینی(ره) سرویس‌دهی انجام خواهد شد.

فرهمند، نماینده شرکت واحد اتوبوسرانی نیز تصریح کرد: برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از حدود 70 محله و میدان در سطح شهر سرویس‌دهی رایگان درنظر گرفته شده و حدود دو هزار اتوبوس از این 70 نقطه مردم را تا حرم مطهر امام خمینی (ره) جابه جا می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هزار و 300 دستگاه اتوبوس هم در اختیار سپاه محمد رسول ا... قرار داده شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.