| کد خبر: 31725 |

۱۰۳میلیارد ریال برای پارکینگ طبقاتی در کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌شود

تین نیوز | معاون ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۰۳میلیارد ریال برای احداث و تکمیل پارکینگ‌های طبقاتی در شهر کرمانشاه توسط بخش دولتی و خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.
 
افشین لرزنگنه اظهار داشت: با این میزان سرمایه‌گذاری چهار پارکینگ طبقاتی به مرحله بهره‌برداری رسیده است و دو پارکینگ پرندیان و فرهادی در حال ساخت هستند.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از قرارگیری سه پارکینگ در مرحله صدور پروانه ساخت خبرداد و بیان کرد: شهرداری کرمانشاه، چهار هزار و 500 مترمربع زمین به ارزش 22.5میلیارد ریال و بخش خصوصی 81میلیارد ریال برای ساخت و بهره‌برداری از پارکینگ‌های طبقاتی هزینه می‌کنند.
 
لرزنگنه با بیان اینکه این پارکینگ‌ها در محدوده هسته مرکزی شهر کرمانشاه هستند افزود: پارکینگ‌های طبقاتی شهر کرمانشاه از میدان آزادی تا میدان کاشانی در جهت طولی و از خیابان حدادعادل تا خیابان افشارطوس در جهت عرضی قرار گرفته‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه تمامی جرائم مربوط ساخت بنا در رابطه با پارکینگ‌ در حسابی متمرکز و غیرقابل برداشت برای ساخت پارکینگ‌های طبقاتی واریز می‌شود افزود: بافت مرکزی شهر به‌علت کمبود فضای پارک نیاز بیشتری به احداث پارکینگ طبقاتی دارد.
 
لرزنگنه گفت: پارکینگ‌های رضوان در میدان آزادی، داتیس در خیابان افشارطوس، صدف در میدان آیت‌الله کاشانی و بیستون در خیابان حاج‌آخوند در حال بهره‌برداری بوده و پارکینگ‌های مقصودی در میدان جهاد، پرندیان در خیابان شریعتی و فرهادی در خیابان حدادعادل در دست ساخت هستند.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه پارکینگ‌های پارسیان و مروارید را از جمله پارکینگ‌های با مشارکت شهرداری در ساخت بیان کرد و افزود: در حال حاضر تملک زمین و عدم جذب اعتبارات کافی از عمده‌ترین مشکلات پیش روی احداث پارکینگ‌های طبقاتی جدید است.
 
لرزنگنه انجام طرح مطالعات ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح، اصلاحات هندسی طرح‌های ترافیکی، نصب تجهیزات ترافیکی، احداث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و پل‌های عابر پیاده را از دیگر فعالیت‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بیان کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.