| کد خبر: 210348 |

◄ درخواست شهردار تهران برای «بیمه بیکاری تاکسیرانان» به جریان افتاد

هفته گذشته پیرو حناچی در نامه‌ای به جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری به لزوم حمایت از قشر آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا تاکید و خواستار پرداخت بیمه بیکاری به رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شده بود.

تین نیوز

هفته گذشته پیروز حناچی در نامه‌ای به جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری به لزوم حمایت از قشر آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا تاکید و خواستار پرداخت بیمه بیکاری به رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شده بود.

به گزارش تین نیوز، در نامه شهردار تهران آمده بود؛ رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهر  تهران که در قالب رانندگان از خدمات تأمین اجتماعی برخوردار هستند، ازجمله اقشاری هستند که بیشترین آسیب را از این بحران دیده‌اند، اما این افراد با مراجعه به سامانه تأمین اجتماعی جهت ثبت درخواست بیمه بیگاری با این پیغام مواجه می‌شوند که به علت عدم پرداخت 27 درصد سهم بیمه و نداشتن کارفرما، امکان پرداخت بیمه بیکاری برای آن‌ها میسر نیست.

حناچی در این نامه خواستار، دستور معاون اول رئیس‌جمهور برای بهره‌مندی کلیه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی شهری از بیمه بیکاری و یا کمک‌های مشابه جایگزین شده بود.

به گزارش تین نیوز، امروز شهرداری تهران خبر داده است که نامه شهردار تهران در خصوص تحقق بیمه بیکاری تاکسیرانان با پاسخ معاون اول رئیس‌جمهور به جریان افتاده است و این درخواست یکی از مصوبات یازدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است.

نامه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.