| کد خبر: 199761 |

پیشنهاد سهمیه 120 لیتری سوخت برای سرویس مدارس

​مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌ شهری کشور گفت:‌پیشنهاد سهمیه 120 لیتری سوخت برای سرویس‌ مدارس را به دستگاه‌های ذی‌ربط داده‌ایم.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌ شهری کشور گفت:‌پیشنهاد سهمیه 120 لیتری سوخت برای سرویس‌ مدارس را به دستگاه‌های ذی‌ربط داده‌ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌ شهری کشور، درباره سهمیه بنزین سرویس‌های مدارس که در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند، اظهار داشت: در حوزه سهمیه بنزین سرویس مدارس اقدامات لازم انجام شده و به مسئولین ذیربط اطلاعات پیمایش را داده‌ایم. 

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌های مدارسی که سهمیه بنزین می‌گیرند که در سامانه سپند ثبت‌نام کرده باشند و خودروهایی که در سامانه سپند ثبت نام نکرده‌اند و سرویس مدرسه هستند از سهمیه بنزین خارج خواهند شد چرا که فعالیت آنها غیرقانونی و خارج از سرویس است.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌ شهری کشور بیان داشت: به طور میانگین پیماش هر سرویس مدرسه در طول روز بین 10 تا 20کیلومتر است و پیشنهاد داده‌ایم که ماهی 120 لیتر سهمیه بنزین خودروهای سرویس مدارس باشد.

ضامنی گفت:‌احتمالا این سهمیه برای خودروهای سرویس مدرسه پیشنهاد داده می‌شود و تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد. 

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا بعضی از دانش‌آموزان هنوز فاقد سرویس مدرسه هستند، گفت: سامانه سپند برای ثبت‌نام والدین باز است و اگر موردی و یا مشکلی وجود دارد می‌توانند آن را از طریق شهرداری و مدیران مدرسه پیگیری کنند تا حل شود. 

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌ شهری کشور در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا با افزایش نرخ بنزین کرایه‌های تاکسی افزایش می‌یابد، گفت: با توجه به اینکه تاکسی‌ها سهمیه لازم را دریافت کرده‌اند و به صورت مرتب نیز اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است قطعا افزایش نرخ کرایه برای تاکسی در کشور نخواهیم داشت. در صورتی که تصمیم دیگری اتخاذ شود آن را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.