| کد خبر: 199188 |

کاهش سفر با اتوبوس در پایتخت از 3 به 2 میلیون

در حال حاضر اتوبوس‌هایی که در ناوگان حمل‌ونقل عمومی وجود دارد فرسوده است و وضعیت مناسبی ندارد و این مسئله سبب شده سفر با اتوبوس در پایتخت از 3 میلیون به 2 میلیون کاهش یابد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر اتوبوس‌هایی که در ناوگان حمل‌ونقل عمومی وجود دارد فرسوده است و وضعیت مناسبی ندارد و این مسئله سبب شده سفر با اتوبوس در پایتخت از 3 میلیون به 2 میلیون کاهش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران از دستور رئیس جمهور برای اختصاص اتوبوس‌های نو به کلانشهرها خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با اعزام قطارهای در حال ساخت به بخش مترو و مصوبه‌ای که شورای اقتصاد داشته به زودی 19 هزار اتوبوس به کلانشهرها اضافه شود.

رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد: 5 هزار مورد از این اتوبوس‌ها مربوط به تهران بوده و شهرداری نیز پیگیر این مسئله است.

او خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر اتوبوس‌هایی که در ناوگان حمل‌ونقل عمومی وجود دارد فرسوده است و وضعیت مناسبی ندارد و این مسئله سبب شده سفر با اتوبوس در پایتخت از 3 میلیون به 2 میلیون کاهش یابد.

هاشمی از توقف اتوبوس و پیاده شدن مسافران به دلیل 300 حادثه منجر به توقف اشاره کرد و گفت: دولت حاضر است 80 میلیارد تومان یارانه بنزین را تحمل کند ولی یارانه بلیت اتوبوس و تأمین ناوگان حمل‌ونقل عمومی با رکود جدی مواجه است و حتی یک اتوبوس هم تزریق نشده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم با دستور مساعد رئیس جمهور و مصوبه شورای اقتصاد از بحران اتوبوسرانی در پایتخت خارج شویم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.